• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG! Goes Ruunaa 4.-6.7.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TeeVee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ajateltiin Jammuun kanssa lähteä klo 13, mutta tuo 14 kuulostaa myös hyvältä. PMR:ää ei löydy, gsm kylläkin...
biggrin.gif

Oisko PK-seudulta joku lähdössä perjantaina klo 14-16 välillä kohti ruunaata? Voisi mennä porukalla...
Tuohon aikarakoseen olisi tarkotus starttailla
Ok, katsotaan jos saatais muutakin porukkaa lähtemään tuolloin. Jos varustuksesta löytyy pmr-puhelin niin hihkaise, pakkaan omanikin mukaan - on matkanteko helpompaa kun voi sopia radion välityksellä esim stoppeja.
pmr kyllä löytyy, pitää vaan fiksailla tuo kypäräsetti kondikseen ennen matkaa

eli meidän setti lähtee jo torstaina tossa viiden nurkilla ajetaan savonlinnaa ja yövytään siellä, ja siitä loisto reittejä kohti määränpäätä, kaikki jotka kykenee lähtemään jo torstaina pistäkää privaa mulle ta riisorille... sit perjantaina yritetään löytää veksin porukka..
Kyllä vaan. Noista mutkista pääsee nauttimaan paljon enemmän kun matkan jakaa kahdelle päivälle. Voi hyvin tehdä muutamia ylimääräisiä lenkkejä ilman että päivämatkat lähentelee rautaperseitä. Torstaina 400-450km siivu ja perjantaina fiiliksen mukaan 250-600km. Hienoja teitä tuolta suunnalta näyttää löytyvän vaikka kuinka, joten miksikäs niitä ei kävisi tutkimassa.
sport05.gif

Ellei porukka sitten halua ajella konepolkuja edestakaisin..
kaboom.gif

Laittakaas tosiaan mulle tai tr3:lle viestiä jos olette lähdössä samassa porukassa. Sovitaan toi lähtöpaikka sit kun tiedetään lähtijät. Pmr tulee mullakin mukaan.

Pistelin tuonne avausviestiin nyt mukaan myös nuo ilmoitetut kumisaapaskoot... Lähetän ne tänään eteenpäin, joten katsotteko vielä että koot on oikein (Tahvon suvun saappaat arvoin n. kohilleen annetusta ryppäästä sopivan oloiset kullekin osallistujalle...
biggrin.gif
).

Samoin ne, joilla ei kokoa näy, niin hihkaisetteko, niin laitetaan lisää... (Koitin kaivella sekä privaviestit että tän ketjun läpi, toivottavasti siis on kaikki!)

mä painun tänään netin ulottumattomiin pälkäneelle mut pääsen lähteen heti pe vaik aamulla jo eli jos joku vois infota mua vaik ke tai to et milloin joku vois ottaa mut ajoseuraksi..tai mihin aikaan porukka stadista lähtee..

klo 14:stakin käy hyvin.
062802moto_prv.gif

0405745509 virpi

Pistelin tuonne avausviestiin nyt mukaan myös nuo ilmoitetut kumisaapaskoot... Lähetän ne tänään eteenpäin, joten katsotteko vielä että koot on oikein (Tahvon suvun saappaat arvoin n. kohilleen annetusta ryppäästä sopivan oloiset kullekin osallistujalle...
biggrin.gif
).

Samoin ne, joilla ei kokoa näy, niin hihkaisetteko, niin laitetaan lisää... (Koitin kaivella sekä privaviestit että tän ketjun läpi, toivottavasti siis on kaikki!)

biggrin.gif
:DYkskään koko ei osunu
biggrin.gif
biggrin.gif
Mut me tapellaan sit ne kohilleen siellä
biggrin.gif
biggrin.gif
kohta mennään
062802moto_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Ollaan kaverin mökille suuntaamassa tuona viikonloppuna, löytyy tuolta suunnalta. Milloinkas ja mistä pk-seudun porukka on starttaamassa? Voitais tulla koristamaan letkaa.

Elikkäs frendi lupas käyttää autolla kaupassa. 4 jälkeen perjantaina, mutta kuitenkin ennen kasii, että ehtii handeliin. Joten jos tarvetta autolle perjantaina, niin se kyllä järjestyy.

Vaihtoehtoisesti mulle privana, mitä haluaa paikanpäälle ja mä ostan sekä laskutan paikanpäällä.
Jos siis laitat privaa älä odota että mä kierrän kaikenmaailman alennus myynnit ja lidlit. Alkon vieressä on k kauppa ja siitä haetaan kaikki
tounge.gif

P.S varatkaa pientä mukaan, mulla ei oo midn kassalipasta.

Niin ja mahdollista on myös antaa paikanpäällä ostoslistaa ehkä jonnekin 19.00 asti.

Meiän seurue saapunee kohtalaisen myöhään tod näk mutta mä ja Jassukka haluttais liinavaatteet mielellämme
smile_org.gif
Joten voisko joku kiva ihminen olla ystävällinen ja ottais meille valmiiks ne ennenku reception menee kiinni?

Enää muutama päivä, jee
062802jumpie_prv.gif

Meiän seurue saapunee kohtalaisen myöhään tod näk mutta mä ja Jassukka haluttais liinavaatteet mielellämme
smile_org.gif
Joten voisko joku kiva ihminen olla ystävällinen ja ottais meille valmiiks ne ennenku reception menee kiinni?

Enää muutama päivä, jee
062802jumpie_prv.gif
Mä hoitelen ne sieltä valmiiksi, tuo teidän muu porukka saa luvan viedä ne mökkiin saapuessaan...

Back