• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG! Goes Ruunaa 4.-6.7.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TeeVee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Voi sviddu, 2 duunikaveria hukkui jussina.
Hautajaiset todennäköisesti juuri tuolloin lauantaina, joten joudun skippaamaan kauan odotetun koskenlaskun.
1 paikka olisi vapaana koskelle.
-Sergei-

Mie en viitsi täältä Kaakonkulmalta Varkauteen asti ajella...
Karkeasti ajattelin jotain reittiä Imatran kautta Punkaharjulle, Savonrannan kautta Joensuuhun jne... valtateitä vältellen.
Reitti alustavasti kartalla
Matkavauhti maltillinen (en lähde Ducatilla vaan Versiöllä...) ja seura kelpaa.
Mikä aikataulu teillä on? jos ja kun tulemme Kotkasta voitais lyöttäytyä teirän porukoihin?
Ei ole vielä päätetty, itselle sopis lähtö Lappeenrannan kohdilta joskus 14-18 (perjantaina).

No mites Tampereen porukat?

Itse meinasin aamusta pykästä liikenteeseen. Kilsoilla ei väliä, kunhan on mutkaa.

Jos ei täältä oo menossa kukaan, nii taidan mennä tsadin porukoihin heti alku matkasta.

062802moto_prv.gif

Itse meinasin aamusta pykästä liikenteeseen. Kilsoilla ei väliä, kunhan on mutkaa.

Jos ei täältä oo menossa kukaan, nii taidan mennä tsadin porukoihin heti alku matkasta.

062802moto_prv.gif
Moro,

Aamusta pukataan mekin emännän kanssa matkaan, mutta todennäkösesti sinnepäin hyökkään suorinta/nopeinta tietä... Koitan ehtiä sinne jostain syystä ihan ensimmäisenä
tounge.gif

Näin siis tässä vaiheessa, jos mulla on edes mopoa sillon prkl

Mie en viitsi täältä Kaakonkulmalta Varkauteen asti ajella...
Karkeasti ajattelin jotain reittiä Imatran kautta Punkaharjulle, Savonrannan kautta Joensuuhun jne... valtateitä vältellen.
Reitti alustavasti kartalla
Matkavauhti maltillinen (en lähde Ducatilla vaan Versiöllä...) ja seura kelpaa.
Mikä aikataulu teillä on? jos ja kun tulemme Kotkasta voitais lyöttäytyä teirän porukoihin?
Ei ole vielä päätetty, itselle sopis lähtö Lappeenrannan kohdilta joskus 14-18 (perjantaina).
Me mennäänki nyt sitten jo torstaina ja yövytään ja saunotaan Likolammen mökeillä.
Lupas antaa tästä eteenpäin motoristeille alennuksia, mökki ja sauna n.30€? Ei paha!
nixweiss.gif

062802moto_prv.gif
Moro,

Aamusta pukataan mekin emännän kanssa matkaan, mutta todennäkösesti sinnepäin hyökkään suorinta/nopeinta tietä... Koitan ehtiä sinne jostain syystä ihan ensimmäisenä  
tounge.gif

Jos ei oo, niin mee sinne autolla ja takas voit ajella mun mopolla, niin mä voin ajella sun auton.
wink.gif
Pääset edes vähän kruisaa.

062802moto_prv.gif
Moro,

tounge.gif

Jos ei oo, niin mee sinne autolla ja takas voit ajella mun mopolla, niin mä voin ajella sun auton.
wink.gif
Olet niin uhrautuvainen
bowdown.gif
, varmasti lupaat myös antaa kyydin vaimolleni
biggrin.gif

Oma reitti näyttää hyvin pitkältä. Mutkaa mikkelin, anttolan kautta juvalle josta lisää mutkaa tai Varkauteen miittaamaan siellä taukoa pitäviä.
Jossain tuolla anttola juva välillä on hiton hienoa mutkaa ja käyn rykäsee sen, kun kehuttu on. Jos joku tietää niin saa kertoa
wink.gif

062802moto_prv.gif
Moro,

tounge.gif

wink.gif
Olet niin uhrautuvainen
bowdown.gif
, varmasti lupaat myös antaa kyydin vaimolleni  
biggrin.gif
No mä oon niin paska ajaa autolla, ettei se kyyti oo kummoistakaan, mutta tottakai
tounge.gif
Tai paremmin menee jos vaimos antaa kyydit mulle niin mä voin rauhassa vaan makaa huonoa oloani pois
wink.gif

Kiitoksia taidankin mennä rykäsee ton ja sieltä sitten pikkuteitä varkauteen.
Jos sinne on jotain kokoontumista meinattu tehdä?

Meirän klaani vois lähtee pe oikeestaan ihankoskavaan vai mitensenyoli joo ja luultavasti mutkaa ajeltas kans porukassa tai ilman
cool.gif

en ole tulossa mutta kehottaisin miettimään varkauden jättämistä laskuista jota kulkee puumalan kautta tuossa Reitti
jota voin lämpimästi suositella varkaus joensuu äärimmäisen tylsää pääsasiassa 80 aluetta....

TOMTOM

juu kyllähän se vaan sopii. Tarvii ruveta reittiä suunnitelemaan.

Onkos/olikos joku paikka missä pk seudun kans kenties reffattas?
062802moto_prv.gif
cool.gif

Back