• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Org! goes Kuopio 7.–8.6.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mä olin ainaki tulossa letkaan jostain sieltä asikkalan suunnalta, mikäli sieltä päin kurvaatte??
Joku paikka olis hyvä sopia, vaikka jompi kumpi kahvittelupaikoista asikkala-sysmä välillä...
käviskö kaikille tämmönen :
otetaan nipa 83 pulkkilan harjulta messiin.siin ei ilmeisesti oo ravintolaan tullu vielä uutta pitäjää mutt kauppa on toiminassa,saapi kahvia ja pullaa.siinä ois eka jalottelu paikka.
*nurmijärveltä pulkkilanharjulle 108 km ,1h50min.

seuraava pysähdyspaikka olis kangasniemellä,huoltoasemalla jossa vois tankata ja syödäkkin jos on nälkä.nurmijärveltä kangasniemelle 234km,3h 46min.

mitäs mieltä?
Ei käy. Mä tartten bensaa jo aiemmin.

wink.gif
no joo ja teille kans hyvät reissut
biggrin.gif

Voisin myös liittyä letkaan Kangasniemeltä, niin ei tarttis itekseen ajella tylsää 5-tietä.

Jos yhtään osaatte arvioida aikaa, niin ois kiva jos ilmoittelisitte...Ei tarttis lähteä turhan aikaisin oottelemaan...

Ajaako tsadilaiset Lammin kautta? Jos, niin milloin otaksutte olevanne siellä?
sehän riippuu ihan vetäjästä,ei osaa viel sanoo
nixweiss.gif
mutt jos oo tulossa messiin,tuu pulkkilanharjulle.

mitäs mieltä ootte?alustvaa suunnitelmaa,sillei ett pitäis tankata viimeistään 200km välein:
*nurmijärveltä(myllykukko)-pulkkilan harjulle.108km/1,50 min.
oltais noin klo:10.00,nipa83 liittyy joukkoon?
siinä pikku tauko

*pulkkilanharju-joutsa noin 84,6km.1h18 min.tässä kohtaa tankkaus+ruoka tauko?tulisko tomtom ja fobba joutsaan?

*joutsa- pieksänmäki.94,7km.1h28 min

*pieksänmäki-karttula(jos kerkee?)-kuopio.
pieksänmäellä tankkaus.

elikkä mitä mieltä?

Mulle käy Joutsa ihan hyvin...Tosin Mikkelistä katsottuna se on ihan eri suunnassa kuin Kuopio...Pääseepä ajeleen enemmän ihan mukavilla teillä...
sport05.gif

Jos toi aikataulu edes yhtään pitäis, niin teitä vois ootella Joutsassa 11:00 jälkeen. Oliks siinä 4-tien varressa Neste...vai mikähän se nyt oli...???

Reitti Joutsa-Kuopio, näyttäs olevan 215 km ja 3,5 h, mut taitaa mennä kyllä vähän nopeammin.

Voisihan sitä joutsaan tulla vastaan ja jos katsotte tuota fobban reittiä sitä voisin suositella tulemaan kuopioon parempi minun mielestä kuin karttulan kautta. Varsinkin pmk-jäppilä namupätkä...

TOMTOM

sehän riippuu ihan vetäjästä,ei osaa viel sanoo  
nixweiss.gif
mutt jos oo tulossa messiin,tuu pulkkilanharjulle.
Vielä kun piipu laittaa tonne että kuka ajaa missäkin letkassa ja kuka vetelee ketäkin niin homma on sitä myöten klaar
biggrin.gif

Mutta niin, kukas tota mylliksen letkaa vetelee kun Hannula joutui feidaamaan? Periaatteessa mäkin voisin vedellä, mutta muutamien ajeluiden piip.. öö palautteesta vois päätellä että tarttisin eteen ainakin yhden jarrumiehen tai -naisen
tounge.gif
Etenkin kun tuota reittiä on tullut toitotettua täällä aika tehokkaasti
lookaround_orig.gif
Tosin voidaanhan se suunnitella vielä uudestaankin ja tehdä pari harhautusta vaikka privaviestein
033102bebe_1_prv.gif
Suunnistus hoituu, ja saatanpa käydä tulevana viikonloppuna tiedustelemassa osan reitistä..

Olikos muuten pemareita immeisillä?

Mutta niin, kukas tota mylliksen letkaa vetelee kun Hannula joutui feidaamaan? Periaatteessa mäkin voisin vedellä, mutta muutamien ajeluiden piip.. öö palautteesta vois päätellä että tarttisin eteen ainakin yhden jarrumiehen tai -naisen
tounge.gif
Etenkin kun tuota reittiä on tullut toitotettua täällä aika tehokkaasti
lookaround_orig.gif
Tosin voidaanhan se suunnitella vielä uudestaankin ja tehdä pari harhautusta vaikka privaviestein
033102bebe_1_prv.gif
Suunnistus hoituu, ja saatanpa käydä tulevana viikonloppuna tiedustelemassa osan reitistä..
hahaa
biggrin.gif
riisor vetää nurmijärveltä pulkkilan harjulle,eiks nii
wink.gif
ja sitt petteri vetää joutsaan....hyvähyvähyvä..vetäjät saa ite päättää reitin kuhan aikataulut ei sikana kuse.

sitt tomtom vois johdattaa meidät joutsasta kuooopiiioon..eiks niin
smile_org.gif

ollaa kybältä pulkkilanharjulla..siin vois hetken puutuneit perseitä elvytellä ja tupakkamiehet kessutella.
ni oltaiskohan me suunnilleen klo:11.40 joutsassa...
wink.gif
sitt syödää ja kuseksitaa,tankataa ja sitt taas mennää
062802moto_prv.gif

nii ja tehää ne harhautukset privaviestein
tounge.gif

tjaa letkan vetäminen varmaan onnistuu kunhan kerrotte mikä on sopiva matkavauhti.

Parina viikonloppuna on tullut tiedusteltua reittiä ja taas ensi viikonloppuna reitti suuntautuu eteläsuomeen...

11.40 joutsa sopiii vallan mainiosti.

TOMTOM

Ajakaa vaan Lammin kautta, tie sieltä Asikkalaan on mukavaa hyväkuntoista mutka-asfalttia ja tiedän Asikkalan kirkon kautta kivan huippamäkioikotien, jossa virkistyy.

Jos ette tule Lammin kautta, onko se nyt niin, että riittää, kun on Pulkkilanharjulla kymmeneltä? Mistä teän tuntee? Sormi pystyssä koko ajan?

Jos pääsen messiin, niin voin sitten vetää siellä Kuopiossa samantien saittarin kaupungilla ennen Rauhalahteen laskeutumista ellei joku muu ole jo tähän ilmoittautunut..

Laittakaas kaikki matkan varrelta mukaan tulevat letkan vetäjät / yksin liittyvät mulle privalla ehdotuksenne kohtaamispaikasta ja ajasta. Arvotaan tossa alkuviikosta lopullinen reitti (ja paluureittiehdotukset) ylimääräisiltä katseilta piilossa
wink.gif

Eli jos tiedät tulevasi alusta loppuun jonkun peesissä, niin ei tartte vaivautua
smile_org.gif

kuis muuten tää homma nyt eteneekään....

meinaanku talvella oli halukkaita osallistujia, mutta empivät voiko tulla mukaan, pelkona pystyvätkö ajamaan tarpeeksi lujaa?

silloin vakuuteltiin rauhallisesta tahdista..

nyt kaipaillaan jo jarrumiestä keulille ja salaisia reittejä
confused_orig.gif

onko nämä orginryhmämatkat nyt muuttumassa sellasiksi, että ihan puhtailla jauhoilla liikkujat ei voikkaan osallistua, kun tuntuu jo viikkoa ennen olevan tolkuttomat vetohalut?

minun oma mielipide on se, kun tällasia yleisiä kimppamatkoja,kaikille avoimia?? järjestetään niin liikuttas silloin ihan avoimilla korteilla ja liikennesääntöjen mukaisesti.

saattas sellainen vielä hieman epävarma rookiekin innostua mukaan.

sisäpiiriretket ja vastaavat, säätäköön jokainen sinkin kireyden oman harkinnan mukaan.

vai olenko nyt tulkinnut jotakin ihan väärin?

vai olenko nyt tulkinnut jotakin ihan väärin?
Olet. Alle rajoitusten ei vaan viitsi sen takia ajaa, ettei kotilot paina miljoonaa ohi. Mun mielestä tollanen rajoitus +10-15 on ihan ok matkavauhti? Siis mun mielestä. En kuitenkaan tuollakaan vauhdilla välttämättä haluaisi virkavaltaa kohdata. Toki vauhtia tiputetaan, jos jono alkaa kovin venymään. Jos toi kuulostaa liialta, niin vedelköön joku muu. No problemo.

Back