• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Org! goes Kuopio 7.–8.6.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
vai olenko nyt tulkinnut jotakin ihan väärin?
Olet. Alle rajoitusten ei vaan viitsi sen takia ajaa, ettei kotilot paina miljoonaa ohi. Mun mielestä tollanen rajoitus +10-15 on ihan ok matkavauhti? Siis mun mielestä. En kuitenkaan tuollakaan vauhdilla välttämättä haluaisi virkavaltaa kohdata. Toki vauhtia tiputetaan, jos jono alkaa kovin venymään. Jos toi kuulostaa liialta, niin vedelköön joku muu. No problemo.
siis heti herne nenään
smile_org.gif

otappa sellanen asia huomioon kun kerta keulilla olet ja ajat tuon +10-15 niin lujaako viimeisen pitää ajaa pysyäkseen matkassa?

kait nyt tarkoituksena on, että kaikki pysyisvät matkassa? ei siitä mimmosta vauhtia viittii ajaa?

ps..kaikella ystävyydellä
wink.gif

siis heti herne nenään
smile_org.gif
Joo, toi sun nikin alla oleva judanssi olikin jo niin lupaava
biggrin.gif

No ei, henkilökohtaisesti en edes pidä herneistä.

otappa sellanen asia huomioon kun kerta keulilla olet ja ajat tuon +10-15  niin lujaako viimeisen pitää ajaa pysyäkseen matkassa?
Yhtä lujaa. Se on kuule ihan puhdasta matematiikkaa, että kaikille tulee about täsmälleen sama keskinopeus
tounge.gif

kait nyt tarkoituksena on, että kaikki pysyisvät matkassa? ei siitä mimmosta vauhtia viittii ajaa?
No nimenomaan. Sen takia sanoinkin että jos jono venyy niin hidastellaan, ja tarvittaessa voidaan vaikka pysähtyä odottamaan. Ei kai noita mutkia nyt ihan kiinni toisen takarenkaassa tartte ajella?
eek.gif
Entäs turvavälit?

Mutta jos tosiaan kovin huolestuttaa, niin varmaan sitten parempi että joku muu ottaa vetovastuun.. Vähän ennakoinkin tätä
smile_org.gif

noissa vetohommissa ollut jonkin verran ja sen oppinut että paksua nahkaa se vaatii.

ja jos yritettäs puhua asiasta eikä judansseista....

mutta ei taida kärsiä.

kumma kuinka ihmiset eivät kärsi minkäänmoista keskustelua, etenkin jos siihen liittyy hiemankin kritiikkiä.

tuosta matematiikasta...ongelma onkin siinä kun sinne taakse ei oikein tahdo nähdä kovin pitkälle.ku nuo turvavälit on..

keskinopeus saattaa olla liki sama, mutta se ei mondeon takapenkillä olekkaan perusteena.esimerkissä jossa vetäjä ajelee +10-15 viimeinen jannu joutuu ajeleen hieman ripeämmin hetkittäin vaikka keskinopeus olisikin liki sama.

ei sitä tarttis heti lähteä tuolle linjalle,saa sitte joku muu, jos pikkasen toppuuttelee..

kumma kuinka ihmiset eivät kärsi minkäänmoista keskustelua, etenkin jos siihen liittyy hiemankin kritiikkiä.
Kyllä mä kritiikkiä kestän, mutta mieluummin vasta sitten kun/jos siihen on aihetta. Ei me olla ajettu vielä metriäkään!
tounge.gif

keskinopeus saattaa olla liki sama, mutta se ei mondeon takapenkillä olekkaan perusteena.esimerkissä jossa vetäjä ajelee +10-15 viimeinen jannu joutuu ajeleen hieman ripeämmin hetkittäin vaikka keskinopeus olisikin liki sama.
No voi hyvä isä sentään.. Eihän toi nyt sitä tarkoita että keulillakaan vedetään koko ajan tota vauhtia.

ei sitä tarttis heti lähteä tuolle linjalle,saa sitte joku muu, jos pikkasen toppuuttelee..
No ei, mutta tarviiko sitä vielä toppuutella, kun ei tosiaan olla vielä edes lähdetty matkaan?  
smile_org.gif
Vai onko nyt taas kyse siitä, ettei kehdata kasvokkain tulla sanomaan ettei vauhti ole sopiva, vaan piipitetään etu- tai jälkikäteen täällä? Mulle ainakin voi tulla sanomaan, emmää niin pelottava ole (vaikka ruma olenkin), enkä pane sitä pahakseni. Saatan jopa tulla kysymään että onko vauhti sopiva.

Mutta joo, eiköhän nämä samat asiat ole käsitelty noissa pk-ajelu-ketjuissa niin miljoonaan kertaan, ettei sitä tartte tässäkin ketjussa jatkaa?
thumbs-up.gif

Jos ette tule Lammin kautta, onko se nyt niin, että riittää, kun on Pulkkilanharjulla kymmeneltä? Mistä teän tuntee? Sormi pystyssä koko ajan?
tuu vaa sinne pulkkilan harjulle ,nipa 83 tulee kans siitä.treffi paikat ja kellon ajat ekassa viestissä.siit ei oikein tuu mitää jos pysähdytää monessa eri paikassa ja yritetään arvioida aikaa....ku meiän kummiski pitäis olla ajoissa kuopiossa.ku oululaiset on järkänny meille kaikkee kivaa
smile_org.gif

Mutta joo, eiköhän nämä samat asiat ole käsitelty noissa pk-ajelu-ketjuissa niin miljoonaan kertaan, ettei sitä tartte tässäkin ketjussa jatkaa?
thumbs-up.gif
ohan nyt toki, mutta luulen vain että tullaan vielä vastaavaa asiaa käsittelemään useamman kerran.

turha tietysti asiasta puhua etukäteen, yleensä olen saanut sanaisen arkkuni auki ihan henk.koht.. aiheesta ja aiheetta.

joillekkin voi olla vaikea tulla puhumaan, etenkin jos tulkitsee puheen piipityksenä tai alkaa irvailemaan näistä "judansseista"

siitä vain, kun aiemmin tästä matkanopeudesta oli kysymys, vakuuteltiin, että kaikki pysyy matkassa ja voi tulla mukaan.

miksi siis alkaa järjestelemään salaisia reittejä yms.

useampikin tuossa suunitellut omaa matkaansa tullakseen teidän kanssa/vastaan.ok.saahan heille tiedon missä treffata, mutta ajattelen tälläisen tissiposkikukkahatun kannalta asiaa...saattaa säikähtää moisista suunitelmista.

Eli joutsassa 4 tien varrella olevalla nesteellä
confused_orig.gif
?

TOMTOM
kauhee kiire duunissa...mutt kävin netistä kattoo...käviskö tämmönen treffipaikas joutsassa?
shell huttula rantatie 21 ,joutsa.näyttäis olevan nelos tien varrella.

äläkä tuppervaari hulehdi.aja mun takan ni saat varmana ajella hitaasti.ja jos mä ajan liian nopeeesti ni jää jälkeen  ja aja omaa vauhtias ni mä hidastan kyllä  
smile_org.gif
otetaas nytt va rennosti  
thumbs-up.gif

laitan myöhemmin paremmin ne treffi paikat ..sillei klik klik...

laittaks matkan varrelta tulevat sittenki numeronne myös riisorille...sill on puhelin käytössä myös matkan aikana

Eli joutsassa 4 tien varrella olevalla nesteellä
confused_orig.gif
?

TOMTOM

Tai oisko se sitte se Shell, kuten Piipu kirjoittaa...Jokatapauksessa siinä 4:n varrella ihan "keskustassa", pikkasen (500 m) Pertunmaantien (428) liittymästä etelään.

Laitan Riisorille ja Tomtomille puh.numeron boxin kautta. Itellä ei puhelut tuu pottaan asti, mutta tapana on ollu aina taukojen aikana puhelinta vilkuilla.

Tampere, eli näillä näkymillä minä ja (tamperelaisittain) vieraileva tähti annepii, liittyy letkaan myös Pulkkilanharjulta.

Lähtö Tampereelta jotain 8.15 tietämillä, joten kymmeneksi Pulkkilanharjulle pitäisi ehtiä pienemmälläkin syötöllä. Reitti tulee olemaan Lahdentietä ja siitä sitten Lammin kautta harjulle..
062802moto_prv.gif

juu, nou hätä...kyl mää yleensä matkas pysynyt
wink.gif

rento meininki,hyvä meininki
smile_org.gif

toivottavasti ny kuiteskin kaikilla piis änt häpi vai pitäsköhän kuiteski ottaa mukaan painitrikoot
tounge.gif

Kovasta uhosta huolimatta että lähtisin mukaan ei ollut apua. Työ estää sitten tämän reissun.
nixweiss.gif

Koittakaapa nyt Kuapijolaeset hankkia hieman asteita sinne lisää viikonlopuksi. Porilaisetkin olivat ennakko-odotuksista huolimatta hankkineet kelpo kelit.

Järjestelyjen puolesta kaikki on kunnossa. Ajakaa vaan niin, että ootte ajoissa ja turvallisesti perillä. Mutkatietä riittää myös paluumatkalle.
Tervetulloo vuan, ja tulukeepa myös kuopijolaiset haaskanpittoon.

Järjestelyjen puolesta kaikki on kunnossa. Ajakaa vaan niin, että ootte ajoissa ja turvallisesti perillä. Mutkatietä riittää myös paluumatkalle.
Tervetulloo vuan, ja tulukeepa myös kuopijolaiset haaskanpittoon.
Kiitoksia Anttoo.
smile_org.gif
Sie out nähnä hirvvveesti vaevvoo meijjän etteen. Myöhä tullaa!
tottakai me kermaperseet tullaa,ku päästää valmiisiin pöytiin ja tapahtumiin
bowdown.gif

anttoo ilmotti ett päähuvilassa aamupala sunnuntaina klo:9.30-10.30.hinta 2e.

Back