• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Org! goes Kuopio 7.–8.6.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vieläkö mahtuis huvilaan..??? Jos sopii niin ilmoittaudun mukaan.

Laitoin myös boxin kautta kyselyn piipullekin. Maksan heti, kunhan saan vain jotain kautta tiedon yötyömaasta.
tervetuloa mukaan
smile_org.gif
laitoin sulle sähköpostina anttoon tilinumeron..

vielä pitäis mahtua huvilaan mun laskujen mukaan neljä motoristia,anttoo korjaa jos oon väärässä
lookaround_orig.gif

Jos Etelä-Suomen porukat ajaa reitin Kangasniemen-Pieksämäen-Jäppilän kautta, niin mihin aikaan suunnilleen ootte tossa Kangasniemellä...Voisin liittyä letkaan siinä.

Jäppilässä kannattaa poiketa Kievarissa, savolaisten motoristien vakipaikassa.
sport05.gif

Vai ajaako joku Mikkelin tai Ristiinan kautta Puumala-Sulkava-Savonlinna-reittiä..Siihenkin voisi liittyä ja nauttia taas kerran reitin mutkat.

semottii..ett paikan päällä on jokaiselle liinavaatteet ja pyyhkeet.niitä eips tarvitse raahata mukana
cool.gif

pari mahtuu huvilaan ja yksi mökkiin.kyselkää anttoolta tarkemmin..

suatana että tekis mieli ilmottautua mutta ku oon just edellisenä vkluna savossa ni ee uskalla. saa kai sinne tulla kirjaamatonkin karja ihmettelemään ja dokaa ja joraa (mitä tuskin teen) jos sattuu kuitenki eksymään mestoille?

Edit: majoitus on tietysti omasta takaa (tai edestä)

semottii..ett paikan päällä on jokaiselle liinavaatteet ja pyyhkeet.niitä eips tarvitse raahata mukana
cool.gif

pari mahtuu huvilaan ja yksi mökkiin.kyselkää anttoolta tarkemmin..
kermapyllyilkää vaan siäl lomahuvilassanne
biggrin.gif

mää oon mökkiin sijotettu ja möksässä mää pysyn...kurkitaan akkunasta teitin touhuja ja näytämme nokisia naamojamme
smile_org.gif

nm."ei sitä ois arvannut et nuotionteko on kielletty sisälläki"

jokos muuten jokumuu on ilmoittautunut?

tulis jo kesäkuu et sais lopettaa tän joutavan lorinan
cool.gif

Kah ku meille kävi niin että ollaan sattumalta molemmat palaamassa työreissusta kun pitäisi jo olla menossa Kuopiota kohti. Eli taisi tulla huti tällä kertaa, majoituksia meillä ei ollut varattuna.

Ensi kerralla sitten.

Kah ku meille kävi niin että ollaan sattumalta molemmat palaamassa työreissusta kun pitäisi jo olla menossa Kuopiota kohti. Eli taisi tulla huti tällä kertaa, majoituksia meillä ei ollut varattuna.

Ensi kerralla sitten.
eip voi mitää...seuraavaan kertaan
smile_org.gif

oululaiset on taas puuhastellu
bowdown.gif

eli sunnuntaina on mahollista aamupalaan.omatoimi pufee,järkätään johonkin huviloista,egellä tai kahella irtoo puurot ja leivät ja sumpit....

jos tuntuu että sunnutai aamuna ei ole ihan varmuutta ajokunnosta,ompi myös mahollista puhaltaa.eli pari mittaria löytyy paikan päältä..

nyt alkaa aika hyvin olemaan kuopion reissuporukka kasassa..ja hengissä oon selvinny posarista,ni vois rupee pikku hiljaa miettimään reittiä.

kukas oli tulossa myöhemässä vaiheessa meiän(pk-seudun) letkaan?ja toiveita mistä tulisi mukaan.ketjun alussahan oli hyviä reittiehdotuksia.

nyt alkaa aika hyvin olemaan kuopion reissuporukka kasassa..ja hengissä oon selvinny posarista,ni vois rupee pikku hiljaa miettimään reittiä.

kukas oli tulossa myöhemässä vaiheessa meiän(pk-seudun) letkaan?ja toiveita mistä tulisi mukaan.ketjun alussahan oli hyviä reittiehdotuksia.
Minä voisin lähteä perjantaina, ja tulle teille. Petterin kanssa sitten junalla kuopioon. Jotain tälläistä suunniteltiin... eikö ??

Mä olin ainaki tulossa letkaan jostain sieltä asikkalan suunnalta, mikäli sieltä päin kurvaatte??
Joku paikka olis hyvä sopia, vaikka jompi kumpi kahvittelupaikoista asikkala-sysmä välillä...

Mä olin ainaki tulossa letkaan jostain sieltä asikkalan suunnalta, mikäli sieltä päin kurvaatte??
Joku paikka olis hyvä sopia, vaikka jompi kumpi kahvittelupaikoista asikkala-sysmä välillä...
käviskö kaikille tämmönen :
otetaan nipa 83 pulkkilan harjulta messiin.siin ei ilmeisesti oo ravintolaan tullu vielä uutta pitäjää mutt kauppa on toiminassa,saapi kahvia ja pullaa.siinä ois eka jalottelu paikka.
*nurmijärveltä pulkkilanharjulle 108 km ,1h50min.

seuraava pysähdyspaikka olis kangasniemellä,huoltoasemalla jossa vois tankata ja syödäkkin jos on nälkä.nurmijärveltä kangasniemelle 234km,3h 46min.

mitäs mieltä?

Back