• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Org! goes Kuopio 7.–8.6.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tähän pyrin editoimaan sitten on-line ennakkoilmoitukset (ei siis vielä sitovat):
Anttoo     2hlö huvila
Tinne       2hllö huvila
Piipu        1hlö  huvila
MC Nikke  1 hlö huvila
Timberline 1 hlö huvila/mökki
Annepii     1hlö huvila
Ju1zma     1 mökki
Vilttu        1mökki

total
huvila 7
mökki 3

Alustavasti yksi majoituspaikka "katon alle". Seinäoptio olis kiva yllätys.
Komppaan tätä
tounge.gif

Ei siis niin väliksi onkos huvila vaiko möksä
thumbs-up.gif

Mukana ollaan tosin majoitusta ei tarvita kun muutenkin olen täällä päin...

Lähempänä voisi katella mitä reittiä olette tulossa voisi kuopion orglaisten kanssa tulla vastaan esim. kangasniemi jos sitä kautta tulette..???

TOMTOM

alustavasti mukana
biggrin.gif

kattoo tarkemmin sitku on Posarista selkiydytty...ehkä
confused_orig.gif

E: siis yks kappale oleskelua jossain majoitustiloissa

Tää alko kiinnostaa! Ajankohtakin vaikuttas passelilta.. Eli jos mä tekisin tämmösen varovaisen paikkavarauksen yhdelle.. Tiiä vielä että miten kesätöitten kans menee (tai saako niitä ollenkaa
tounge.gif
) Ja niin siis jos mut ny jonnekki mökkiin vaan ängettäs messiin.. Tyyny pään alle ois kiva patjan paksuudella ei nii väliä
baaa.gif
Tulikohan tässä ny kaikki tarpeelline tieto mitä haluttiin??

Enpäs huomannutkaan et siellä on erikseen mökkejä ja huviloita. Mä olen niin hieno ihminen et haluunkin sinne huvilaan
tounge.gif

ai nytt jo ennakko ilmottautumisia...anttoo on laittanu tuulemaan
biggrin.gif

laita mun kaa sit petteri sinne huvilaan..nyt se ei voi ees vedota töihin ku sill on lomaa sillon.
ja jos ymmärsin oikein 4hengen huvilaan mahtuu 6 henkee ja 6 hengen huvilaan mahtuu 8 henkee..anttoo korjaa jos oon väärässä.

kiitos vaa reittivinkeistä
sport05.gif

Tarvitsisimme mieluusti myös jonkinlaisen yhteyshenkilön Kuopiosta, olisi näet hyvä jos paikallinen motoristi voisi auttaa meitä esmes kertomalla/käymässä Rauhalahdessa mitä oikeasti on, vaikkapa ruokailu/grilli/bile/juoma tms järjestelyissä. Päävastuu tietenkin meillä ja paljon voidaan hoitaa puhelimitse, mutta jos jollakulla kuopiolaisella olisi halua/mahdollisuutta auttaa niin kiitollisena ottaisimme sitä vastaan. Siis privaa mulle tai Tinnelle.

Täältä olisi pari pyöräkuntaa tulossa. Onpahan ainakin yksi ex-kuopiolainen madaltamassa kielimuuria. Majoituksia ei tarvita, mennään sukulaisten nurkkiin yöpymään.

Edit: toi tomtomgsxf750:n linkittämä reitti on yksi ajamisen arvoinen. Perillä tietysti käydään torikaffeella ja lihapiirakalla, sataman iltatorilla pikku drinksuilla ja tietty Puijon laella mopoilla. Jos ajohaluja riittää, niin vaikkapa Vehmersalmen kierroksen voisi myös töräyttää. Ja kaikki Kuopion orgilaiset tietysti tulee messiin koko viikonlopuksi.

Helsingin suunnasta kannattaa miettiä reittiä jostakin tämän linkin mukaan hki kuopio eli nurmijärvi janakkala asikkala sysmä luhanka toivakka kuopio...

Ajelin viime vuonna vihdin otalammelta nurmijärvelle ja sitten kutakuinkin tuota reittiä kotio päin ja voin kehua paluu reitti voisi taas olla seuraava

kuopio-hki

tulisi monenlaista mutka pätkää eikä tarvitse vetää mitään 4/5 tietä pitkin... tuo sulkava puumala ja miksi ei ristiina pätkä on ainakin täällä savon korkeudella suosittu ja kuuluisa pätkä...

heinoja maisemia on luvassa jos noita reittejä pitkin kuljetaan mutta kuten voitte reitin pituudesta päätellä aikaa saa varata kylläkin ihan mukavasti

TOMTOM
033102beer_1_prv.gif
Luhanka-toivakka-kuopio on tylsähkö. Vähemmän tylsähkö on asikkala-sysmä-hartola-joutsa-kangasniemi-pieksämäki-suonenjoki-kuopio.

Hyvähköä mutkaista pikitietä, ei liikaa selvää suoraa, kaffiloita tarpeeksi eikä sanottavammin valvontaa.
Hep uusi reitti valtti...

HKI-Kuopio

olisko tämä hyvä reitti tuo jäppilän kautta oleva pätkä on kyllä hyvä sekä tuo sysmän seutu.

TOMTOM

Iltaa taloon..

Kaippa sitä vois lähtee ekaa kertaa kattelemaan orggilaisten iltarientoja, joten varaan yhden paikan vapaaseen mökkiin..

Back