Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos vinkistä, sivusto on kyllä tuttu. Kyselin muutama päivä sitten tuota Le Cannetin asuntoa, mutta ei sinne motoristeja haluttuVielä lisäys noihin majapaikkoihin Välimeren rannalla reissuannne varten,
kurkatkaa http://www.rivieran-suomi-seura.org
Paikalliselta suomalaiselta asujamistolta saattaa löytyä varteenotettavaa apua kunnon majapaikkaa hakiessa, hyvällä tsäkällä saattaapi löytyä saunakin. Ei muuta kun kontaktia ja vastat kainaloon matkalle lähtiessä.
Viimehetken lähtijöitä varmaan löytyisi runsaamminkin mukaan, mutta jos halutaan varmistaa varaus haluamallemme ajankohdalle on toimittava suht ripeästi.Kyllä noissa on myös mun mielestä aika sopivaa matskua mistä valita.
Sitä vaan mietin, että jos varataan tuollainen 8 hengen talo, niin alkaa mukaan lähtijöiden lista olla aika pitkälti selvillä (6 suht varmaa, yksi oireilee lupaavasti), ellei porukkaa sitten hajauteta eri majoituksiin. Veikkaan, että 10...12:n hengen kämppään saataisiin melko varmasti porukka kasaan, ja laivavarauksetkin riittää 12:lle (pyöräpaikat ei, järjestelykysymys?).
ei matkaan viitsi millään minimi pudjetilla lähteä menee loman maku siinä sittenLuulen että kyseinen summa on about minimi, millä jotenkin pärjää.onkos osviittaa matkan kustannuksista riittääkö esim 2500€ koko matkalle![]()
Ajomatkaa n. 4000 km, eli bensat about 500 €
Majoitus matkalla n. 40 €/yö
Perillä majoitus n. 250 €/vko
+ Ruoka ja juoma ja elämä
Toissa kesänä taisi henk. koht. mennä n. 4000 €. Mutta pihi pärjää vähemmmällä.
Viime vuonna mulle pukkas 5500km (bensaan palo n. 450€) mittariin samaisella reissulla kun kävin yhen ylimääräräisen lenkin Grazissa, juomatottumukset varmaan suht samaa luokkaa Petrin kanssa, 3500 eekuu palo. Samulilla ja Samilla tais olla kanssa samaa luokkaa. Ei siinä mitään säästää tarvi, jakaa vaan Visa laskut koko syksylle....Luulen että kyseinen summa on about minimi, millä jotenkin pärjää.onkos osviittaa matkan kustannuksista riittääkö esim 2500€ koko matkalle![]()
Toissa kesänä taisi henk. koht. mennä n. 4000 €. Mutta pihi pärjää vähemmmällä.
täytynee harkita 2500€ saisi kyllä helposti kasaanOma täsmennykseni kustannuksiin:
- Lautat 300€
- Bensat (4000 km) keskikulutus 8l /100km =400€
- Majoitus matkalla 9x40€ =360. Viime reissulla taisi olla noin 30€/nuppi/yö ka.
- Viikko Rivieralla 250€
- Mahdolliset tietullit 50€
Yhteensä kiinteät menot 1360€
Jokainen syö ja juo omien tottumustensa mukaisesti, (joistakin voi tulla vaikka paikkallisen viinikaupan kantiksia![]()
mutta kohtuullisesti elämällä ilman lomanautinnon katoamista uskoisin helposti päästävän alle 2300€ kokonaisbudjetilla. Syömiseen ja juomiseen silloin varattu ~50€/pv.
ei ole visaa hommattu eikä hommata. varoittavia esimerkkejä on liikaa minulle. laittomia ostoja ympäri muolimoaViime vuonna mulle pukkas 5500km (bensaan palo n. 450€) mittariin samaisella reissulla kun kävin yhen ylimääräräisen lenkin Grazissa, juomatottumukset varmaan suht samaa luokkaa Petrin kanssa, 3500 eekuu palo. Samulilla ja Samilla tais olla kanssa samaa luokkaa. Ei siinä mitään säästää tarvi, jakaa vaan Visa laskut koko syksylle....Luulen että kyseinen summa on about minimi, millä jotenkin pärjää.onkos osviittaa matkan kustannuksista riittääkö esim 2500€ koko matkalle![]()
Toissa kesänä taisi henk. koht. mennä n. 4000 €. Mutta pihi pärjää vähemmmällä.![]()
Tosta ens kesästä (Hangosta 02.07, 20.07 Hankoon) jos pikkasen vielä vetää yhteen:
Lautta 300€
Bensat 500€
Majoitus matkalla 8*40€ --> 320€
Majoitus perillä n. 250€
Tietullit yms. 50€
Perussafka 18*20€ --> 360€
Elikkä "pakolliset" tulevalla reissulla palttiarallaa 1780€![]()
Se kerrottuna huvikertoimella --> 3k€.![]()
![]()
Varaus on vaihvistettu/voimassa vasta kun maksu on suoritettu. Eli mahdollisimman pian.Kyllä se on tuo ja sillä hyvä. Kiitokset hyvästä työstä.Mimmoinen kiire niiden varausmaksujen kanssa on?![]()