Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mikäs ny?Vähän tilanteet näköjään muuttuu. Eli jos joku innokas haluaa lähteä meikäläisen sijaan Ähtäriin niin saa pistää yv:tä.
Ois vähän muista pisneksiä samalle viikolopulle. Et ihan mielellään paikan luovutan (maksu mulle, paikka sulle -tyylillä), jos joku innostuu Ähtäriin lähtemäänNo mikäs ny?Vähän tilanteet näköjään muuttuu. Eli jos joku innokas haluaa lähteä meikäläisen sijaan Ähtäriin niin saa pistää yv:tä.![]()
Nyt ma ei jummarra... Sulla on mahdollisuus järjestää asiat niin että pääset loistavassa(?) seurassa ächtäriin, ja silti olet myymässä paikkaasi?^ No todennäköiseisti jos paikkaani en saa myytyä niin järkkäilen sillai että lähden matkaan, mutta siinä on nyt vielä pari kysymysmerkkiä ilmassa...![]()
Jee, Posarin jälkeen tuoNiin vaiko jopaVäärä hymiö, pitäis ollaVasta selvitty Posarista ja kohta jo Ächtäriin...
ja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jos innostut niin mun paikka (nyyhkis) olis eniten parhaasta mökistä tarjolla...Pitääkö tänne lähteä?![]()
Ei pitäis olla kuin viimeiset 1,8km..Hmmm... viimiset viis kilometriä soratietä? Onko tietoa sen kunnosta?![]()
varmaankin ton ttutun jengi tulee ton kurun kautta?^olen lähdössä Jyskylän tienoilta tuonne, eli mahdollisesti vois kiinnostaa jos jo päiväaikaan on jotain siinä lähistöllä?
pinta muistuttaa erehdyttävästi tali-ihantalan maastoa loppukesällä 1944..tosin hylijättyjä piippalakkeja on vähempi.Hmmm... viimiset viis kilometriä soratietä? Onko tietoa sen kunnosta?![]()
Kukas sen kuulee..Mä veikkaan ettei kukaan teistä löydä punkkaa, nurmikot kukkii aamulla...
Pahoittelut mun mökkiläisille, mä sitten kuorsaan.......![]()
Meinasitko ajella mitä kautta ähtäriin.. yks vaihtoehto on mennä uuraisten ja saarijärven kautta..^olen lähdössä Jyskylän tienoilta tuonne, eli mahdollisesti vois kiinnostaa jos jo päiväaikaan on jotain siinä lähistöllä?
kuinkas tuo karstula-väätäiskylä-multia..onkos se revitty jo auki..jokuviiikko sitten kun ajoin siit ni näyttäs et on tulossa isompi remontti?Itse lähden tuosta Karstulasta liikenteeseen..