• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG! goes Ähtäri 6.-7.6.2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anttoo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
^jos jotain positiivista tosta hakee niin onnex on itte tekemässä peruutusta..tsemppiä...

kukahan tulee paikkaan kaapon kammariin?
ja nauttimaan LaMasqueraden,Jaskan,Nipa83n viehättävästä ja älykkäästä seurasta? Muusta vastaan mä

tounge.gif

ps..viimevuona mainittin jotakin ötzlananista..pätee yhä...

pss...kait tietovisa järjestetään taas
wink.gif
tarttis jotain kivaa kamaa taas
blush.gif
Oliskos Tupperin mökissä tilaa? Mää voisin.... jos huolitahan! Soon sellaane juttu notta kaks pohojalaasittain juttelevaa saapi muiren herrrmot piukooks ku vanhan piian *****! Notta mää voisin tulla jos vaa hinnoosta sovitahan eli juomat mullo omasta takaa ja jutut on muilta kuultuja.  
biggrin.gif
Mullon ainakaa siihen muuta sanomista ku teretulemast.
smile_org.gif

^ Tää tulis kans Pirkkalan ABC:ltä matkaan (oletuksena että löydän Pirkkalan abc:n...)  
wink.gif
Tai sitten bongaan teidät tuosta Vaasantieltä (VT3, E12), sitä pitkin te varmaan kuitenkin tuutte?
Kyllä nää tulee Pirkkalan Aapeeseelle. Siinä on selkeä tankkaus- ja syöntipaikka! Siellä voidaan pitää neuvonpito reitistä. Luna on tervetullut veturiksi siitä eteenpäin.
smile_org.gif
Ei sillä väliä mitä kautta mennään, kunhan ollaan noin klo 16.00 perillä.
Juuh, tuossa juuri mietiskelin että kumpaan joukkioon sitä kuuluupi nopeuksien mukaan, mutta hyvin passaa tämäkin
smile_org.gif
Tuolta suunnilta siis tuttuja reittejä jonkun verran, kun siellä tullut nuo muksuvuodet pyörittyä (Keuruulla siis)...
Hmm... Luna hei, mulla on sellanen tutina et sun ois paree liittyy PK-keskinopeisiin...  
062802moto_prv.gif

nimimerkki *kerran yritin perässä pysyä*
biggrin.gif
Hömhöm... veikkaan et Ahveniston jälkeen ttuttu ei huoli mua enää tohon hitaaseen letkaan eli mie matkustan sitten keskinopean kanssa - aikatauluista varmaan tarkemmin sitten hieman lähempänä  
biggrin.gif
Jeps, voisin itsekin hypätä riisor:in letkaan messiin jostain Tampereen korkeuksilta. Hyvin veti ihan normivauhtia viime vuonnakin..

Ja mun puolesta ttuttu meitin mökkiin vaan!
033102beer_1_prv.gif

Toi ttuttun muutto sopii paremmin kuin hyvin, ei nimittäin ihan hirveesti houkuttele parisänky 2-metrisen savolaisen kanssa, sori vaan Tuomo
biggrin.gif

Jeps, voisin itsekin hypätä riisor:in letkaan messiin jostain Tampereen korkeuksilta. Hyvin veti ihan normivauhtia viime vuonnakin..
Tampereen suunnalta nopeampaan letkaan olis helpoin liittyä Toijalan ABC:llä, jossa pidetään safkatauko. Onnistuu se liittyminen tietysti muuallakin, mutta tuolla se ei olis ajoituksen kanssa niin tarkkaa. Aikataulusta lisää vähän myöhemmin.

Mä veikkaan ettei kukaan teistä löydä punkkaa, nurmikot kukkii aamulla...

Pahoittelut mun mökkiläisille, mä sitten kuorsaan...
033102bebe_1_prv.gif
....

Ai onko siellä parisängyt?  
eek.gif

Taidan ottaa makuu-alustan messiin..  
tounge.gif
No ainakin Konstassa on yks
kaboom.gif

Konstan%20kammari.jpg
no voi -persiö-

tounge.gif
Mutta Kaapossahan ei kai ole? Käydään keskustelu "kuka käpertyy kenenkin kainaloon" paikan päällä sopivassa douppingissa!  
biggrin.gif
näinpä onkin..hetken jo ajattelin et miltä tuolta yläpetiltäkatsottuna ois näyttänyt ku kax risupartasta motoristia heräilee parisängystä
love0038.gif

Tampereen suunnalta nopeampaan letkaan olis helpoin liittyä Toijalan ABC:llä, jossa pidetään safkatauko. Onnistuu se liittyminen tietysti muuallakin, mutta tuolla se ei olis ajoituksen kanssa niin tarkkaa. Aikataulusta lisää vähän myöhemmin.
Sounds like a plan..
062802moto_prv.gif

Sounds like a plan..  
062802moto_prv.gif
Toijalan ABC passaa kyl meikäläisellekin mainiosti
smile_org.gif

kyll mä jossai vaiheessa ilmottelin ett jokaisessa huoneistossa taitaa olla parisänky...mutt se ei toivottavasti ole ongelma
wink.gif

jos jollekkin on ,ni suomi huoneistossa on vielä yks parisänky vapaa .ni voidaa joku bakteerikammonen heittää sinne
biggrin.gif

Jaa pari viikkoa vielä ja sit pääsis kesän ekalle reissulle, täs alkaakin olla jo loman tarpeessa...
062802jumpie_prv.gif

ei taida hirveesti olla porukkaa ajelemassa ähtäriin täältä napapiiriltä päin? no kyllä mä löydän sinne yksinkin
biggrin.gif

Back