• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG! goes Ähtäri 6.-7.6.2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anttoo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oliko kekkeriin muuten mitään alkamisaikaa? Monelta letkueet on ajatellut olla Ähtärin perällä? Me tullaan omia letkojamme, kun heitetään keuruulle jo ed iltana. Tietääpi mihin aikaan nousee jotta ennättää ajella omat mutkat ennen paikalle saapumista.
Mää joutasin järjestää ohjatun retken nimikkeellä "pohjanmaan mutkapätkät"
Nippanappa saattas aika riittää tohon klo 16:00 mennes koska toinen on tuol Ylistaroos (1,3km) ja toinen Alavetelis (2,2 km)

Hmm hmmmmm..

Letkaan oisin tulossa, muttako kumpaan sitten...

Ei jaksais hidastella, mutta onko PK-keskinopee sit liian nopee... Öööö... Toisaalta.. Nojoo...
No onhan tässä vielä aikaa pohtia  
biggrin.gif

Hmm hmmmmm..

Letkaan oisin tulossa, muttako kumpaan sitten...

Ei jaksais hidastella, mutta onko PK-keskinopee sit liian nopee... Öööö... Toisaalta.. Nojoo...
No onhan tässä vielä aikaa pohtia  
biggrin.gif
Samaa ongelmaa olen määkin täällä keskenäni pähkäillyt....  
wink.gif
No on tässä vielä muutama (ehkä jopa mun veturoima) pk-torstai ennen Ähtäriä, josta voi hakea helpotusta päätökselle
smile_org.gif

^ Tää tulis kans Pirkkalan ABC:ltä matkaan (oletuksena että löydän Pirkkalan abc:n...)  
wink.gif
Tai sitten bongaan teidät tuosta Vaasantieltä (VT3, E12), sitä pitkin te varmaan kuitenkin tuutte?
Kyllä nää tulee Pirkkalan Aapeeseelle. Siinä on selkeä tankkaus- ja syöntipaikka! Siellä voidaan pitää neuvonpito reitistä. Luna on tervetullut veturiksi siitä eteenpäin.
smile_org.gif
Ei sillä väliä mitä kautta mennään, kunhan ollaan noin klo 16.00 perillä.
Juuh, tuossa juuri mietiskelin että kumpaan joukkioon sitä kuuluupi nopeuksien mukaan, mutta hyvin passaa tämäkin
smile_org.gif
Tuolta suunnilta siis tuttuja reittejä jonkun verran, kun siellä tullut nuo muksuvuodet pyörittyä (Keuruulla siis)...
Hmm... Luna hei, mulla on sellanen tutina et sun ois paree liittyy PK-keskinopeisiin...  
062802moto_prv.gif

nimimerkki *kerran yritin perässä pysyä*
biggrin.gif

^ Tää tulis kans Pirkkalan ABC:ltä matkaan (oletuksena että löydän Pirkkalan abc:n...)  
wink.gif
Tai sitten bongaan teidät tuosta Vaasantieltä (VT3, E12), sitä pitkin te varmaan kuitenkin tuutte?
Kyllä nää tulee Pirkkalan Aapeeseelle. Siinä on selkeä tankkaus- ja syöntipaikka! Siellä voidaan pitää neuvonpito reitistä. Luna on tervetullut veturiksi siitä eteenpäin.
smile_org.gif
Juuh, tuossa juuri mietiskelin että kumpaan joukkioon sitä kuuluupi nopeuksien mukaan, mutta hyvin passaa tämäkin
smile_org.gif
Tuolta suunnilta siis tuttuja reittejä jonkun verran, kun siellä tullut nuo muksuvuodet pyörittyä (Keuruulla siis)...
Hmm... Luna hei, mulla on sellanen tutina et sun ois paree liittyy PK-keskinopeisiin...  
062802moto_prv.gif

biggrin.gif
Jaahas.... että sellaisia nopeuksia. Duoda nuin... sain viestiä Hitailta, että tän kääkän on syytä olla veturina, ettei "pelota"!
smile_org.gif
Kyllä se passaa.
062802moto_prv.gif

"Mennähä rauhas." (V.Linna, "Tuntematon sotilas". Talousaliupseeri Mäkilän kommentti, toim.huom!)

Oliko kekkeriin muuten mitään alkamisaikaa? Monelta letkueet on ajatellut olla Ähtärin perällä? Me tullaan omia letkojamme, kun heitetään keuruulle jo ed iltana. Tietääpi mihin aikaan nousee jotta ennättää ajella omat mutkat ennen paikalle saapumista.
Mää joutasin järjestää ohjatun retken nimikkeellä "pohjanmaan mutkapätkät"
Nippanappa saattas aika riittää tohon klo 16:00 mennes koska toinen on tuol Ylistaroos (1,3km) ja toinen Alavetelis (2,2 km)
^
biggrin.gif
... Mä luulen että me otetaan mutkat keski-suomen puolella, toi pohjonmaan puoli kun on aikas pitkää suoraa.

wink.gif
smile_org.gif
smile_org.gif
062802moto_prv.gif

biggrin.gif
Tuskin on iitu sullakaan ongelmia meidän matkassa, sähän oot ajanu pk-letkoissa varmaan enemmän kuin minä!
thumbs-up.gif

wink.gif
smile_org.gif
smile_org.gif
062802moto_prv.gif

biggrin.gif
Tuskin on iitu sullakaan ongelmia meidän matkassa, sähän oot ajanu pk-letkoissa varmaan enemmän kuin minä!
thumbs-up.gif
No mut mun vauhti on vielä kadoksissa talven jäljiltä  
biggrin.gif

Koulu on häiriköiny ajeluita ja kilsoja takana vasta 3500..  
062802moto_prv.gif

Kyllä mä luultavasti teidän kanssa tuun. Varmistan asian vielä lähempänä
smile_org.gif

Lista on täysi, uusia ei enää oteta.
Jos sattuu olemaan oma majoitus siinä lähettyvillä, voiko .org-newbiekin osallistua toimintaan vai onko kinkerit tarkoitettu vain kaikesta maksaneilla tai voiko maksaa vain osasta?
tervetuloa
smile_org.gif

eli tarkotus varmaanki tulla la,jäätkö syömään?safka 19.00..eihän sun majotuksesta tartte maksaa jos kert oma majotus.eli maksat safkasta,onks tarkotus myös saunoa?

^jos jotain positiivista tosta hakee niin onnex on itte tekemässä peruutusta..tsemppiä...

kukahan tulee paikkaan kaapon kammariin?
ja nauttimaan LaMasqueraden,Jaskan,Nipa83n viehättävästä ja älykkäästä seurasta? Muusta vastaan mä

tounge.gif

ps..viimevuona mainittin jotakin ötzlananista..pätee yhä...

pss...kait tietovisa järjestetään taas
wink.gif
tarttis jotain kivaa kamaa taas
blush.gif

^jos jotain positiivista tosta hakee niin onnex on itte tekemässä peruutusta..tsemppiä...

kukahan tulee paikkaan kaapon kammariin?
ja nauttimaan LaMasqueraden,Jaskan,Nipa83n viehättävästä ja älykkäästä seurasta? Muusta vastaan mä

tounge.gif

ps..viimevuona mainittin jotakin ötzlananista..pätee yhä...

pss...kait tietovisa järjestetään taas
wink.gif
tarttis jotain kivaa kamaa taas
blush.gif
Oliskos Tupperin mökissä tilaa? Mää voisin.... jos huolitahan! Soon sellaane juttu notta kaks pohojalaasittain juttelevaa saapi muiren herrrmot piukooks ku vanhan piian *****! Notta mää voisin tulla jos vaa hinnoosta sovitahan eli juomat mullo omasta takaa ja jutut on muilta kuultuja.
biggrin.gif

wink.gif
smile_org.gif
smile_org.gif
062802moto_prv.gif

biggrin.gif
Hömhöm... veikkaan et Ahveniston jälkeen ttuttu ei huoli mua enää tohon hitaaseen letkaan eli mie matkustan sitten keskinopean kanssa - aikatauluista varmaan tarkemmin sitten hieman lähempänä
biggrin.gif

wink.gif
smile_org.gif
smile_org.gif
062802moto_prv.gif

biggrin.gif
Hömhöm... veikkaan et Ahveniston jälkeen ttuttu ei huoli mua enää tohon hitaaseen letkaan eli mie matkustan sitten keskinopean kanssa - aikatauluista varmaan tarkemmin sitten hieman lähempänä  
biggrin.gif
Ei kyse ole huolimisesta vaan siitä, että sun herrrrrrrmot menee, kun ajellaan hitaaaaaaaaaasti!
tounge.gif
Met pysähdellään kaffeilla, ihaillaan maisemia ym. Sä vaan et kestäisi.
biggrin.gif

Back