• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ORG! CrossKart Event. Powered by SpeedWeekend 17.2.2013 klo 12:00 -->

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
shwoomie sanoi:
ei jaksa uhota koska luontainen habitus kertoo mun olevan jo teitä parempi :polonen:

Sulle unohtuu kuitenkin joku kolmen kympin kahvakuula takataskuun ja tietäähän sen miten helppoo on istua ahtaassa ohjaamossa tollanen murkula arseessa. Jos siis ylipäänsä saat sun hartiat tungettua sisälle koppiin asti. Toisaalta oishan se komeen näköstä kun kaveri painas menemään pää kopin ulkopuolella ja avokypärä varmistas, että sun elegantit piirteet tallentuu kameralle. :D

Nitrous sanoi:
Sulle unohtuu kuitenkin joku kolmen kympin kahvakuula takataskuun ja tietäähän sen miten helppoo on istua ahtaassa ohjaamossa tollanen murkula arseessa. Jos siis ylipäänsä saat sun hartiat tungettua sisälle koppiin asti. Toisaalta oishan se komeen näköstä kun kaveri painas menemään pää kopin ulkopuolella ja avokypärä varmistas, että sun elegantit piirteet tallentuu kameralle. :D

Musta tuntuu että se kamera menis rikki tallentaessaan tätä jumalaista komeutta ja tommikin sokaistuis siitä hehkusta mikä musta irtoaa..mut jos sä tahot luovuttaa jo etukäteen niin säästät ittes nöyryytykseltä kun huomaat että ylipaino on oikeesti ylivoimaa! :D

PYH!!! boooring :boring:

Kumminki ihan tyhmää ja tylsää köröttelyä vaan tommonen CrossGayKart :hanuria:

GuessWho sanoi:
Mä niin näkisin parhaana sellasen aivan helevetin ison ja kriittisen orggilaiskatsomon saapumisen paikalle. Se jos mikä loisi mukavaa painetta kuskin pukille. "Onks toi siis muka SE? No ei kyl uskois ku nyt kattoo sen menoo":grin:

Itsehän klassisesti tiputin itseni ulos kun unohdin kokonaan touhun lomassa varata itselleni paikan. Joten rankaisen teitä olemalla läsnä kameran kera :smoking:

Et tainnu uskaltaa istua moisen härvelin rattiin, ja selittelet unohduksilla. :grin: Mutta perskules, pahaan rakoon unohdus.

vahvajussi sanoi:
Et tainnu uskaltaa istua moisen härvelin rattiin, ja selittelet unohduksilla. :grin: Mutta perskules, pahaan rakoon unohdus.

Mä kostan ton sulle StarckJohan ottamalla lähikuvia sun kauhun kalventamasta naamasta ja postaamalla ne kaikkien nähtäväksi :;):

Jumankekka, kun syyhyttäis. Hieno homma, kun järkätään. Jos tulee toinen kierros, niin nöyrä pyyntö jo mainitusta ennakkovarosta, jos vain mahdollista.

:peukutpystyyn:

GuessWho sanoi:
Mä kostan ton sulle StarckJohan ottamalla lähikuvia sun kauhun kalventamasta naamasta ja postaamalla ne kaikkien nähtäväksi :;):
StarckJohan :grin: Ei perhana, ei olis taas pitänyt kuitata mitään.

JGo sanoi:
En tuota vielä ehtinyt maksamaan, joten olkaapa hyvä, maksu ensimmäisen viestin ohjeiden mukaan järjestäjälle.

Täällähän se vastaus YV:ni olikin.

-> maksettu.

Mä luulin että tuolla oli jonkin sortin peruutuspaikkojen varauslistakin, mutta näköjään se ei toiminut.

Kaj sanoi:
Mä luulin että tuolla oli jonkin sortin peruutuspaikkojen varauslistakin, mutta näköjään se ei toiminut.

Ei niin, yritin toista vuorokautta tarjota paikkaa jonotuslistan ekalle ilman vastausta. Muutama minuutti foorumilla ja heti kelpas.

JGo sanoi:
Ei niin, yritin toista vuorokautta tarjota paikkaa jonotuslistan ekalle ilman vastausta. Muutama minuutti foorumilla ja heti kelpas.

Jeps, ja mä olisin maksanut sulle provikat vielä.

Kaj sanoi:

Entisenä tapahtumajärkkääjänä voin sanoa, että en olisi todellakaan ottanut mitään provikoita. Tämäkin tapahtuma on ymmärtääkseni järjestetty ihan vapaaehtoisvoimin ilman että järkkäri vetää rahaa välistä, joten osoittaisi aika huonoa org-henkeä alkaa tienaamaan toisen tekemällä työllä.

Kaj sanoi:

Minäkin olen sitä mieltä ettei ole ihan hengen mukaista myydä näitä ORG:in lippuja kovempaan hintaan eteenpäin mitä ne kaupassa maksaa. Oikeestaan sen voisi minusta laittaa ihan jonnekin sääntöihin ettei joku oikeesti ala tekeen silleen.

Näistä peruutuspaikoista sen verran että en ota työkseni välitellä näitä vapaaehtoisesti paikkansa luovuttavien omia siirtoja. Ne paikan ajoissa varanneet, keiden suoritukset eivät ole määräaikaan mennessä tulleet tilille ovat niitä joiden paikat jaeskelen jonossa seuraavalle jos tarvetta ilmenee. Eihän siinä muuta mutta kun ei vaan aika riitä sellaiseen. Sen verran täsmennän että tätä keissiä ei myydä orgin kaupan kautta vaan tilitän maksut itse paikanpäällä ihan yksi yhteen osallistumismaksun kanssa.

Kuten olen aiemminkin sanonut, jos joku alkaa tehdä pisnestä näillä "tapahtumilla", otan ainakin minä pavun sieraimeen. Se ei todellakaan ole järin ORG-henkistä hommaa sellainen, silloin kun näitä muutenkin väsäillään ihan pelkällä hyvällä tahdolla muiden kanssamopoilijoiden iloksi, eikä niistä todellakaan kukaan tienaa latiakaan. :thumbup:

Back