• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org! Baarimeeting Hki 6.10. klo 20

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Syksy ja talvi tulevat väistämättä, mutta meetinkejähän ei lopeteta. Torstai muuttuu perjantaiksi ja kaasukahva vaihtuu bisseputeliin. Toki siideriäkin saa juoda.

Paikka on legendaarinen Ruoholahdenkadun Kantis, YLÄKERTA, katutaso. Aika on lokakuun ensimmäinen perjantai 6.10. ja kellonaika 20.00.
Tämä on hyvä tilaisuus tutustua orggilaisiin ennen Tallinnan matkaa tai ihan muuten vaan. Tervetuloa!

Ravintola löytyy alla olevan kartan/linkin perusteella. Matkaa rautatieasemalta (laita karttaan lähtöpisteeksi Kaivokatu, Helsinki) on n. kilometri, mutta ei kannata seurata piirrettyä linjaa, sillä se on tarkoitettu autoilijoille ja huomattavasti pidempi kuin suoraan.

KANTIS JA KARTTA

Tossahan toi on naapurissa. Eli Mukanassa
033102beer_1_prv.gif

bawling.gif
ei pääse tulemaan,kun pitää lähtee just edellisenä päivänä venäjälle. otatte sitten minunkin puolesta
033102beer_1_prv.gif

Voi voi, menee hyvä kokoontuminen ohi, kun olen silloin vielä Kreikan lämmössä, mutta pitäkää hauskaa
033102beer_1_prv.gif

Pistetään vakavaan harkintaan tällainen "ohjattu liikunta"
wink.gif

Enkä oo muuten vielä käynytkään tuolla kantiksessa.

Mulla olis melkein nimpparit, pitäisköhän munkin tulla
wink.gif

ja seuraavana päivänä kaverin tuparit, tartte ettiä AA:n numero vissiin valmiiks
ghostface.gif

Mä lupaan olla hengessä mukana, fyysisesti Thaimaassa palmun alla
033102beer_1_prv.gif

Back