• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ootko meinannut moikata mopoa autoillessa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ootko meinannut moikata mopoa autoillessa? - lapanen ylös kotilossa

• kyllä

Ääniä: 0 0,0%
  • ei

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    0
G

Guest

Guest
Oon välillä ajatuksissani ratin takana meinannut moikata vastaantulevaa  
062802moto_prv.gif
. Taitaa olla niin selkärangassa toi moikkaaminen  
033102beer_1_prv.gif
Onko muilla samoja oireita  
biggrin.gif

Enpä ole paljoa autoa ajellu tänä vuonna. Mutta viime vuonna käsi nytkähteli pari kertaa...
smile_org.gif

Ainakin kerran tunnustan nostaneeni räpylää mopolle menneinä vuosina eräänä kauniina kevätpäivänä; tuolloin vain vasemmassa kädessä oli savuke ja kun kerta olin niin innoissani niin tottakai se osu kattoon ja siihen jäi jälki muistuttamaan asiasta - no nyt se kotilo on jo vaihdettu eikä noita savukkeitakaan enää mene
biggrin.gif

Se on kätevä refleksi kun pyörä tulee vastaan, oli sitten autolla tai mopolla
blush.gif

Jatkuvasti. Samaa tapahtuu myös ilman autoakin. On siinä muutama motoristi katsonut mua vähän oudosti kun olen epähuomiossa nostanut lapasen motoristin nähdessäni kävellessäkin.
biggrin.gif

Viime helmikuussa oli pakko veivata kotilon ikkuna auki ja morjestaa kahdelle sivuvaunumotskarin kuskeille. Vettä satoi ja p***a lensi keskellä talvea. Oli pojat valinneet kyllä niin hurjan ajokelin, että ei voi kuin ihailla
bowdown.gif

Ainakin kerran tunnustan nostaneeni räpylää mopolle menneinä vuosina eräänä kauniina kevätpäivänä; tuolloin vain vasemmassa kädessä oli savuke ja kun kerta olin niin innoissani niin tottakai se osu kattoon ja siihen jäi jälki muistuttamaan asiasta - no nyt se kotilo on jo vaihdettu eikä noita savukkeitakaan enää mene
biggrin.gif

Se on kätevä refleksi kun pyörä tulee vastaan, oli sitten autolla tai mopolla
blush.gif
Ei helv**ti heh mulle käynyt AIVAN samalla tavalla, kyllä jäi verhoiluun todistusaineistoa
veryangry.gif
biggrin.gif

Back