• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ootko meinannut moikata mopoa autoillessa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ootko meinannut moikata mopoa autoillessa? - lapanen ylös kotilossa

• kyllä

Ääniä: 0 0,0%
  • ei

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    0
Perjantaina kehä III:n ruuhkassa vierelle osui tyttömotoristi. Näytin hänelle peukkua ja hymyilin leveästi. (Olin itse kotilolla.) Hymy tarttui ja siitä tuli hyvä fiilis.
tounge.gif
062802moto_prv.gif

Melkein joka kerta kun autolla liikkeellä meinaan vilkutella vastaantuleville mopoille, mutta en ainakaan muista morjestaneeni. Jos en sitten huomaamattani...

Ja pikkukylillä kaikki vastaantulijat morjestaa muutenkin, vois laittaa imukuppikäden kojelautaan heilumaan...

juu sivuikkunaa olen pari kertaa vaistomaisesti koputellut... Ja mä kun luulin olevani ainoa , joka ei erota kotilon rattia prätkän sarvista
blush.gif
....

Ei oo autolla tullut pahemmin ajettua kesällä, mutta polkupyörällä ja kävellessä on lapanen meinannut moneen otteeseen nousta!
tounge.gif

Kyllä sitä on tullut kävellesäkin moikattua varsinkin kun pojankanssa kävelee se kyllä moikkaa jokaiselle mopolle joka tulee vastaan
062802jumpie_prv.gif

Rupee jo hieman tympimään tuo morjenstelu pyörälläkin, aika laiskasti nousee lapanen silloinkaan.

Olen tainnut muuttua pahasti asennevammaiseksi mulkuksi kesän aikana
062802jumpie_prv.gif

Back