Sara
MotOrg ry jäsen
JepJep, ei ole meidänkään isäntä vielä mukaan tunkenu vaikka kysytty on. No josko me kysyttäis sit vaikka ttuttua ens kesän viikkoajoihin niin josko tuo ymmärryskin siitä laajenisi![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JepJep, ei ole meidänkään isäntä vielä mukaan tunkenu vaikka kysytty on. No josko me kysyttäis sit vaikka ttuttua ens kesän viikkoajoihin niin josko tuo ymmärryskin siitä laajenisi![]()
Kypsästä iästä en tiedä mutta tuo x-kirjaimen käyttö oli oman kokemukseni mukaan muotia hieman ennen teini-ikää kymmenisen vuotta sitten niillä, jotka yrittivät esittää hieman kovista tai itseään vanhempaa.ekax
Ekax
... viimeseX?
Oikea valinta sulta,itsekkin olen kohta 50 ukko ja on välillä tullut mieleen lopettaa koko hömpötys ja olen ollutkin välillä ilman pyörää,mutta kun ei kertakaikkiaan voi olla ilman.Kevään tullen tulee kauhia polte päästä köröttelemään pienille mutkateille ja aina se on yhtä upea kokemus,vieläkin.Olis mielenkiintoista tietää onko täällä muita tällaisia, vasta vanhemmalla iällä (so. n. 45->) moottoripyöräilyn aloittaneita ja millaisilla pyörillä ajatte. Itse oon 50+ ja pyörä oli ekax Kawan GPZ500S, mutta onnistuin ajamaan sen pusikkoon, joten vaihdoin hieman kesympään eli Kawan ER500:een.
Kuvia löytyy osoitteesta http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/283xp+kawantsa-kawa.html
Kyllästyin toissa kesänä takapenkkiläisen rooliin ja päätin että sit ens kesänä... Ja niinhän siinä sitten kävi, että menin toissa syksynä ottamaan pari ajotuntia ja vielä kertaukseen viime kevänä 3 x 1½ tunnin harjoitusta. Ajokortti kun salli moottoripyörällä ajon, niin ei tarvinnut koko koulua käydä.
Viime kesän ajelinkin sitte ihan itte, ja tykkäsin kovasti. Ekax vähä hirvitti lähteä tonne liikenteeseen, mutta kyllä se siitä lähti. Nyt odottelen innolla kauden alkua, tosin hieman pelonsekaisin tuntein, mutta kuitenkin.![]()
![]()
Joo joo, kevyet mullat...Onhan meitä..mä 27v vanhus..![]()
Ja jos jiiässää on uskominen, niin tuolla tien päällähän ei sitten juuri muita olekaan ku vanhuksia.Onhan meitä..mä 27v vanhus..![]()