Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä: - klik -Nimimerkin muuttaminen..onnistuuko se??![]()
Nimettömänä lähetetty maili eri osoitteesta mikä näkyy orgin tietokannassa yhteysosoitteenasi.Eipä ole tällä mailiosoitteella rekattu tollasta nickiä.
Siis häh?? En ole käyttänyt muuta kuin tätä mailiosoitetta.
sanoi:Maili tulee lähettää siitä sähköpostiosoitteesta joka on merkitty org-tilisi yhteysosoitteeksi.
Kyllä se tuolla työlistassa on, toimitusaika vaihtelee minuutista kuukauteen - hieman miten on muitakin tehtävänä ja pulikat sopivasti auki.Miten kauan näitä nimimerkin vaihtoja pitää venailla? Mä olen 10.pvä lähettänyt mailia aiheesta.
Nimimerkin vaihtamattomuus ei sinällään verota suurestikaan kykyäni esimerkiksi penetroida kaunista ystävääni, joten hommassa saa ja voi mun puolestani mennä vaikka kaksi viikkoa jos tärkeämpää tekemistä löytyy. Kuitenkin ainakin muilla foorumeilla vaihdot tapahtuu suht nopeasti ja siitä johtuen onkin alannut mietityttää että onko viestini tullut edes perille?
Kun olemme sen vaihtaneet niin vastaamme siihen mailiin, tiedät siis siitä.Jeps laitoin kans anomusta sisään hetki sitten ja kiinnostaisi tietää millon tuo nykyinen lähtee kuuta kiertävälle radalle![]()
![]()
Tack very manyKun olemme sen vaihtaneet niin vastaamme siihen mailiin, tiedät siis siitä.Jeps laitoin kans anomusta sisään hetki sitten ja kiinnostaisi tietää millon tuo nykyinen lähtee kuuta kiertävälle radalle![]()
![]()
Tota mailia tulee niin paljon että saapumiskuittailu ei vaan ole mielekästä.Voisko sitä vastaamista kehittää niin että jonkinlainen kommentti viestin perille saapumisestakin tulis kans? Musta näin 'asiakkaana' se olis mieltä rauhoittava tieto.![]()
Ehdit ensin, olin juuri kirjailemassa samasta aiheesta.Yleisesti ottaen ois varmaan fiksumpaa valita joku yleisempi nicki kuin pyörän malliin sidottu, ettei tarvi olla joka kevät vaihtamassa. Toi on kuitenkin ylläpidolle duunia, porukkaa kun on foorumilla jo tuhansissa laskettava määrä. Toinen aspekti on, että kreran pyörän mukaan valittu nicki vio toimia vaikka muistojen herättelijänä. Kolmas juttu on tuo Terhin mainitsema. Nicki henkilöityy, koska se on ainoa asia mistä keskustelukumppanit foorumilla tunnistetaan.