• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Onnistuuko nimimerkin muuttaminen ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wheel
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nimimerkin muuttaminen..onnistuuko se??
crazy.gif

Eipä ole tällä mailiosoitteella rekattu tollasta nickiä.

Siis häh?? En ole käyttänyt muuta kuin tätä mailiosoitetta.

Eipä ole tällä mailiosoitteella rekattu tollasta nickiä.

Siis häh?? En ole käyttänyt muuta kuin tätä mailiosoitetta.
Nimettömänä lähetetty maili eri osoitteesta mikä näkyy orgin tietokannassa yhteysosoitteenasi.

Mitä muuta tuohon voi vastata
biggrin.gif
Kuka tahansahan voi pyytää ilmaismailista toisen tunnuksen muuttamista nimettömänä jos tuollaisia hyväksyttäisiin...

Tuolla ohjeessa oli muuten maininta :

sanoi:
Maili tulee lähettää siitä sähköpostiosoitteesta joka on merkitty org-tilisi yhteysosoitteeksi.

Miten kauan näitä nimimerkin vaihtoja pitää venailla? Mä olen 10.pvä lähettänyt mailia aiheesta.

Nimimerkin vaihtamattomuus ei sinällään verota suurestikaan kykyäni esimerkiksi penetroida kaunista ystävääni, joten hommassa saa ja voi mun puolestani mennä vaikka kaksi viikkoa jos tärkeämpää tekemistä löytyy. Kuitenkin ainakin muilla foorumeilla vaihdot tapahtuu suht nopeasti ja siitä johtuen onkin alannut mietityttää että onko viestini tullut edes perille?

Miten kauan näitä nimimerkin vaihtoja pitää venailla? Mä olen 10.pvä lähettänyt mailia aiheesta.

Nimimerkin vaihtamattomuus ei sinällään verota suurestikaan kykyäni esimerkiksi penetroida kaunista ystävääni, joten hommassa saa ja voi mun puolestani mennä vaikka kaksi viikkoa jos tärkeämpää tekemistä löytyy. Kuitenkin ainakin muilla foorumeilla vaihdot tapahtuu suht nopeasti ja siitä johtuen onkin alannut mietityttää että onko viestini tullut edes perille?
Kyllä se tuolla työlistassa on, toimitusaika vaihtelee minuutista kuukauteen - hieman miten on muitakin tehtävänä ja pulikat sopivasti auki.

Jeps laitoin kans anomusta sisään hetki sitten ja kiinnostaisi tietää millon tuo nykyinen lähtee kuuta kiertävälle radalle
biggrin.gif
062802moto_prv.gif

Voisko sitä vastaamista kehittää niin että jonkinlainen kommentti viestin perille saapumisestakin tulis kans? Musta näin 'asiakkaana' se olis mieltä rauhoittava tieto.
smile_org.gif

Voisko sitä vastaamista kehittää niin että jonkinlainen kommentti viestin perille saapumisestakin tulis kans? Musta näin 'asiakkaana' se olis mieltä rauhoittava tieto.
smile_org.gif
Tota mailia tulee niin paljon että saapumiskuittailu ei vaan ole mielekästä.

Nää nickien vaihdot ei oo ihan korkeimmalla prioriteella "asiakaspalvelussa", koska tunnushan toimii jne. Ensisijaisesti pyritään hoitamaan asappina mm aktivoitumisongelmat sun muut mitkä estää foorumin käytön, sekä toki nyt on ollut paljon noita MotOrg ry:n jäsenten yhteydenottoja sun muita.

Nyt näyttäisi nickien vaihtoja olevan jonossa 3 kpl, että enköhän ne tässä lähipäivinä tee alta pois.

Pöllöt. Ihan typerää että vaihtelette noita nickejänne. Siis lähinnä tarkoitan teitä, jotka ovat täällä jo pidempään pyörineet. Sitten ollaan ihan pihalla että kukahan kukin oikeen on. Älkää nyt sit avattaria samaan syssyyn ainakaan vaihtako!
smile_org.gif

Toi Ninja pysyy mut mallimerkintä peräs muuttuu
smile_org.gif

edit: toi Ninja nyt vaan ollu pitemmän aikaa käytös, joten vaihdan vaan sitä peräs olevaa loppua, ollut jo ennen tänne rekisteröitymist
tounge.gif
Nooh nyt saa olla tää XX toivottavasti pitkään
smile_org.gif

Yleisesti ottaen ois varmaan fiksumpaa valita joku yleisempi nicki kuin pyörän malliin sidottu, ettei tarvi olla joka kevät vaihtamassa. Toi on kuitenkin ylläpidolle duunia, porukkaa kun on foorumilla jo tuhansissa laskettava määrä. Toinen aspekti on, että kreran pyörän mukaan valittu nicki vio toimia vaikka muistojen herättelijänä. Kolmas juttu on tuo Terhin mainitsema. Nicki henkilöityy, koska se on ainoa asia mistä keskustelukumppanit foorumilla tunnistetaan.

Haluaisin siis vain, että oikeasti harkitsisitte ennen nickin vaihdosta, pääsis ehkä Jassukin vähän helpommalla. Vaikka tuskin toi sentään se eniten rassaava asia on, tiedä häntä.

Yleisesti ottaen ois varmaan fiksumpaa valita joku yleisempi nicki kuin pyörän malliin sidottu, ettei tarvi olla joka kevät vaihtamassa. Toi on kuitenkin ylläpidolle duunia, porukkaa kun on foorumilla jo tuhansissa laskettava määrä. Toinen aspekti on, että kreran pyörän mukaan valittu nicki vio toimia vaikka muistojen herättelijänä. Kolmas juttu on tuo Terhin mainitsema. Nicki henkilöityy, koska se on ainoa asia mistä keskustelukumppanit foorumilla tunnistetaan.
Ehdit ensin, olin juuri kirjailemassa samasta aiheesta.

Komppaan Maddea...itsekin olin vuosia sitten joku Bandit...sit ois pitänyt muuttaa nikkiä moneen kertaan joka kevät ku mopoa vaihtaa. Eikä musta yhtään tuntuisi kotoisalta olla joku "babybemaristi" tms.

Niin, onhan jokunen tehnyt niinkin, että on rekkautunut uudelleen toisella nikillä, mutta huom. NIIN EI SAA TEHDÄ!

Back