G
Guest
Guest
Onko näin, että kakkosta ei pysty vaihtamaan paikalla ollessaan suoraan? Eli siis vain vauhdissa?
Näin ainakin mun pyörässäni...
Näin ainakin mun pyörässäni...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkohan meikäläisellä saanu noi kyseiset "haulit" pikkisen damagee, kun mulla aina sillon tällön pääsee lipsahtamaan se kakkonen ihan paikoiltaan.. Syy saattaa löytyä tästäJup, noinhan tuo toimii. Sen saa myös purettua jos räjäyttää laatikon ja ottaa haulit veks (3kpl). Haulit sijaitsee 4. vaihteen rattaassa (tai sen alla). Toimii vissiin siten että lukitsee kaksi vaihdetta samaan aikaan, eli 2 ja 4 vaihteet. Korjatkaa viisaamat jos olen väärässä...
Mulla tarvii ainakin lämpimän koneen jotta toi kakkospykälän estävä himmeli toimis. kylmälläkoneella saa vekslata miten lystää...katotaan korjaantuuko asia huollossa?? ja öljyillä....Tästä keskustelusta rohkaistuneena testaamaan: pyörä käynnissä, paikallaan, kytkin pohjassa, vieno nosto vasemmalla pottivarpaalla...
Hieman tavallista kovempi 'klonks' kuuluu ja kakkonen menee päälle. Lieköhän tuossa mopedissa joku sunnuntailaatikko (?).