• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Onnettomuuteen joutuneet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zeke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mutkaisella tiellä ajoin n.120km/h, mutkassa soraa ja perä lähti alta. Jarrutuksen jälkeen n.90 vauhtia menin ojan yli metsän ja pellon rajasta juuri sille oikealle puolen. Varusteina Kypärä schuberth concept, sinisalon core puku ja hanskat ja sievin jalkineen nahka saappaat. kaksi luuta murtui jalkapöydästä. kypärä sai iskuja mutta pysyi kiinni (avattava)
Coret kesti ainakin pelto luisussa, mutta jälkeenpäin kun olen sateessa ajanut tuntuu kuin takki päästäisi herkemmin läpi veden kuin aiemmin.

opetuksena otin että ei sieviläisiä jalkaan ja xj900 ei ole ratapyörä.

Kaikkien vuosien varrella, kaksi peräänajoa. Eli auto on ajanut perään. Näistä on selvitty ihan mustelmilla ja käden murtumisella.
Radalla olen ajanut loivasta shikaanista ulos, öljyä radalla eikä sitä liputettu. Vauhtia oli yli 150km/h. Lopulta jäin vielä pyörän alle. Lonkka murtui, samoin lanneluu. Jalka kahdesta kohdasta, toinen avomurtuma. Kolme kylkiluuta ja se sama käsi, joka oli ennenkin mennyt. Lopputulos, nelisen kuukautta pyörätuolissa ja toinen jalka on pari senttiä lyhyempi kuin toinen. Pyöränä oli gsx-r 750.
Kaiken tuon lisäksi pakettiauto peruutti tänä kesänä pyöräni yli liikennevaloissa, itse ehdein pois pyörän päältä ja pois auton alta.

Yhä ajan pyörää, eli kauhua ei ole jäänyt.

Back