Mutta nyt ollaankin Suomessa ..Tuli oltua viime talvena Aasiassa, jossa oli melko tavallista nähdä kaksipyöräisen päällä 4-7 ihmistä, eikä tarvinnut laskea edes mahdollisesti uunissa olevia mukaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta nyt ollaankin Suomessa ..Tuli oltua viime talvena Aasiassa, jossa oli melko tavallista nähdä kaksipyöräisen päällä 4-7 ihmistä, eikä tarvinnut laskea edes mahdollisesti uunissa olevia mukaan.
Kaikkihan tässä hidasta kuolemaa tehdään.Jos joku mun pyörän varastais, niin saa mun puolesta kuollakkin. Mitä hitaammin, sen parempi.![]()
En hihkujista tiedä, mutta ainakin itse kannattaisin lämpimästi sitä, että ylinopeuksista rangaistaisiin Hammurabin lain mukaan.Ottamatta kantaa kyseiseen tapaukseen,mutta noiden `hyvä kun kuoli` hihkaisujen jälkeen kyseisille lausujille kelpaisi hammurabin laki? Olisin mielelläni katsomassa kuinka kusettamisesta,varastamisesta,vieraissakäynnistä,petoksesta,valehtelusta jne. todellakin annettaisiin tuomiot.
Itse pitäisin kyllä Talebanien versiota shariasta soveliaampana. Ei muuta kuin kiviä keräämään...En hihkujista tiedä, mutta ainakin itse kannattaisin lämpimästi sitä, että ylinopeuksista rangaistaisiin Hammurabin lain mukaan.
Koraani -> Hammurabin laki (silmä silmästä) -> Ylinopeus:No mitäs se Hammurabi sanois ylinopeudesta? Pitäisko hakata kaasukäsi pois?
OT: saattas tulla vetomiehellekin tippa linssiin, pahimmassa tapauksessa joutus peruuttamaan...Koraani -> Hammurabin laki (silmä silmästä) -> Ylinopeus:
"Ken ylinopeudesta kiinni jää, ajakoon hän samansuuruista alinopeutta seuraavaan ramadaniin saakka".
Et pakanana tunne lakia. Epäinhimillisenä pidetyn Hammurabin lain mukaan ylinopeuteen syyllistyvä on altistettava samalle vaaralle, kuin mitä hän itse muille aiheutti. Toisin sanoen poliisin pitäisi suorittaa omalla kalustollaan ohilento rikollisen ohitse, rikollisen käyttämällä nopeudella. Mikäli poliisin kalustolla ei voida riittävää rangaistusta toteuttaa, pitää rikollinen määrätä seuraamaan esimerkiksi motogp-kilpailua eturivistä tai varikolta.Koraani -> Hammurabin laki (silmä silmästä) -> Ylinopeus:No mitäs se Hammurabi sanois ylinopeudesta? Pitäisko hakata kaasukäsi pois?
"Ken ylinopeudesta kiinni jää, ajakoon hän samansuuruista alinopeutta seuraavaan ramadaniin saakka".
Ei siis hakata kaasukättä pois vaan ilmeisesti kuristetaan konetta, tai siis laitetaan kamelille kahleet ettei sillä pääse liian kovaa?
Ja takas topiciin: Tietenkään kenenkään kuolemaa ei voi toivoa mutta en silti voi tuntea minkäänlaista surua ton johdosta.
Et sitä tunne kyllä sinäkään. Vai onko mielestäsi tässä rikos ja rangaistus samassa suhteessa?Et pakanana tunne lakia. Epäinhimillisenä pidetyn Hammurabin lain mukaan ylinopeuteen syyllistyvä on altistettava samalle vaaralle, kuin mitä hän itse muille aiheutti. Toisin sanoen poliisin pitäisi suorittaa omalla kalustollaan ohilento rikollisen ohitse, rikollisen käyttämällä nopeudella. Mikäli poliisin kalustolla ei voida riittävää rangaistusta toteuttaa, pitää rikollinen määrätä seuraamaan esimerkiksi motogp-kilpailua eturivistä tai varikolta.
En löydä millään ylinopeus-kohtaa tuolta..edit: ja eikun lukemaan -> -klik-
En tunnekaanEt pakanana tunne lakia.