GriZzly,Kai minunkin on sotkettava tätä kekoa pikkasen vielä.
Minun (huom. Minun!) mielipiteeni on se, että kuorma-auton kuljettaja on tehnyt melkoisen virheen poistuessaan paikalta, vaikka huomasi että takana pöllähtää, ja näkee yksinäisen mopon suistuvan ohi ilman kuljettajaa.Varsinaiseen onnettomuuteen kuorma-autonkuljettajalla tuskin voinut vaikuttaa millään tavalla.![]()
Paikalla EI ollut suojakaidetta vasemmalla puolella, ja pientareella ON tilaa, katsokaa valokuvia, ja ihmetelkää.
Kuorma-autonkuljettaja on mielestäni syyllistynyt liikennepakoon / poistumiseen onnettomuuspaikalta, koska on hyvin voinut olettaa, että kuljettajalle on käynyt huonosti. Syy miksi voisi olettaa näin, on se, että kuorma-autonkuljettaja kertoi ajaneensa noin 80 km/h, ja ohi meni moottoripyörä, eli nopeus moottoripyörällä on pitänyt olla 100+ kaatumahetkellä. Tervejärkinen ihminen ymmärtää sen, että siinä voi käydä huonosti, ja voisi pysähtyä katsomaan mitä ihmettä siellä tapahtuu.![]()
En millään tavalla sano, että kuorma-autonkuljettaja olisi jotenkin syyllinen tähän onnettomuuteen, ja mp-kuljettaja olisi menehtynyt joka tapauksessa, mutta kutenkin.
Eli, lyhyesti, kuorma-autonkuljettaja teki mielestäni virheen. Se on minun henkilökohtainen mielipide. Olen sairaan itsepäinen. Saatte yrittää muuttaa mielipidettäni, mutta ette onnistu siinä. Henkilökohtaisesti minulla ei ole mitään kuorma-autonkuljettajia vastaan, mutta tässä tapauksessa kyseinen piittamattomuus ottaa päähän. Juuh, soitetaan sitten jälkeenpäin poliisille, että saadan takavilkut korvattua vakuutuksesta, ettei vaan jouduta itse maksamaan....
Meniköhän jossain asiassa oikea ja vasen väärin? Muuten kommenttisi O.K.