• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Onko sinulla moottoripyöräileviä kavereita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja megazoni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Onko sinulla... - moottoripyöräileviä kavereita?

• Tyhmä kysymys! Tottakai tuhansia...

Ääniä: 0 0,0%
  • Kyllä niitä on vuosien varrella tullut kymmeniä.

Ääniä: 1 33,3%
  • Muutama.  Mutta rennompia renttuja saa hakea.

• Itse asiassa ei yhtään.

• Tosimotoristi ei kavereita kaipaa.

• Minä ja ikioma moponi.

• Ääniä yhteensä
    3
Mulle toi ajaminen on vapauden ilmentymä. Vapauden symboli. Vain sinä mopo ja maantie. Kavereita nähdään sitten muualla. Maantie ja sinä. Siinä kaikki. KAIKKI.

... Jaa, saiskos täältä... ?
biggrin.gif

Aika heikosti, tai no yksi työkaveri on sellainen mutta noi "oikeat" kaverit ajaa vähän liian kovaa vauhtia mun makuuni. Kyllä siellä taajamissa riittäis musta se 150 km/h:kin.
lookaround_orig.gif
Ei kyllä, parhaat reissut on yleensä tehtykin yksin, päämäärättömästi haahuillen.
smile_org.gif

Ton miehen kans pääsääntöisesti ajelen.
Velun kavereilla on paljon pyöriä ja ovat tosi rentoa porukkaa, aina mieletön meno päällä ja rokki soi !  
buttrock.gif

Mopoilevia naisia en valitettavasti tunne ku yhden,
oon yrittäny innostaa mutta ne pelkää  
eek.gif
.  
nixweiss.gif

Kaverit jotka oli ennen mopoaikaa ovat joutuneet ostamaan myös pyörän koska kuittailu on ollut rankkaa ja taas mopoilun kautta on tullut uusia kaverita/kontakteja/yöpaikkoja muutamia.

nyt kun tarkemmin miettii ni ei taida löytyä yhtään kaveria jolla olis moottoripyörä..mutta onneks sukulaisilla on ihan riittävästi ni niiden kanssa pääsee ajelemaan jos yksin ajelu ei kiinnosta
cool.gif

Kun aloitin mopottelun vuosi sitten, ei tainnut olla yhtään mopoilevaa kaveria. Nyt niitä on jokunen kertynyt mutta vielä tähän mennessä olen ajanut vain yksin. Tai sitten ollut kyydissä. Niin siis onhan tuo mies tosiaan mopoileva kaveri.
wink.gif
Mutta sitä ei lasketa - kuuluu kalustoon.

Taitaa olla huomattavasti enemmän moottoripyöräileviä kavereita ja tuttuja kuin niitä joita ei ole (vielä) onnistunut käännyttämään.

Aika vähän, entiset prätkäkamut ovat luopuneet opiskelujen ja muiden syiden takia. Mutta uusia tulee. Nimim. Kova käännytystyö käynnissä.
buttrock.gif

Back