• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Onko sinulla moottoripyöräileviä kavereita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja megazoni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Onko sinulla... - moottoripyöräileviä kavereita?

• Tyhmä kysymys! Tottakai tuhansia...

Ääniä: 0 0,0%
  • Kyllä niitä on vuosien varrella tullut kymmeniä.

Ääniä: 1 33,3%
  • Muutama.  Mutta rennompia renttuja saa hakea.

• Itse asiassa ei yhtään.

• Tosimotoristi ei kavereita kaipaa.

• Minä ja ikioma moponi.

• Ääniä yhteensä
    3
On ja lisää tulee kokoajan
062802moto_prv.gif

Ei noita aivan kauheesti ole  
confused_orig.gif

Kukaan naispuolinen ystäväni ei mopoista ymmärrä mitään
ja välillä ihastustani mopoiluun ihmetellään  
sad_orig.gif

Noh kiva ajoseura kelpaa aina  
wink.gif
biggrin.gif

Ajoseuraa löytyy aina välillä tien päältä, tuttavapiiristä emäntä on ainoa joka joskus kyydissä. Kavereilla harrastus jäi piikkeihin.
tounge.gif

Jotkut jatkaa, jotkut ei (oli sitä tosin oman pyörän omistuksessa itselläkin 10v tauko)

Muutamia..... + wannabee bikerit aina kun pysähtyy....ihan kun olis julkkis, kun hemmot vuodattaa tarinaa.."niiqu mäki sillo qun...." on tää hieno harrastus ?

Eipä yksikään kaveripiiristä ole mopottimista kiinnostunut. Yksikseen saa aina ajella. No ehkäpä siksi juuri liityin tänne..

Toivossa on hyvä elää...
sport05.gif

Moottoripyöräily taitaa olla yksi yksinäisimmistä harrastuksista
sport05.gif

Itse asiassa en niin seuraa tuonne tienpäälle huviajeluihin kaippaakkaan. Muutama prätkäilevä kaveri löytyy, mutta yhdellä on kurapyörä ja loput on yhtä epäsosiaalisia kimppa-ajeluiden suhteen kuin minä
baaa.gif

Yksi yhteinen reissu sentään saatiin sovitettua tälle kesälle

thumbs-up.gif

On täs ny muutaman vuoden tauon jälkeen parina kesänä löytyny jo muutama tuttu motoristi vuoskymmenienkii takaa, nii ja uusia kans... Mut tää ajelee pääsääntösesti itekseen, ei tartte ajatella muuta ku omia röökitaukoja ja omaa bensatankkia ja omia tuuletuksia
biggrin.gif

Muutamia. Parin kanssa hämmennetään joskus Paikkakuntaa...
033102bebe_1_prv.gif

Ja sitten entinen työkaveri-nykyinen ajokaveri. Tämän kanssa edetään varovaisemmin. Kummitytön isä, nääs. (Mitä silläkin ajatuksissa pyöri, kun Kummeja valkkasi?)
lookaround_orig.gif

Back