• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Onko sinulla moottoripyöräileviä kavereita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja megazoni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Onko sinulla... - moottoripyöräileviä kavereita?

• Tyhmä kysymys! Tottakai tuhansia...

Ääniä: 0 0,0%
  • Kyllä niitä on vuosien varrella tullut kymmeniä.

Ääniä: 1 33,3%
  • Muutama.  Mutta rennompia renttuja saa hakea.

• Itse asiassa ei yhtään.

• Tosimotoristi ei kavereita kaipaa.

• Minä ja ikioma moponi.

• Ääniä yhteensä
    3
No muutamalla tutulla on pyörä... niin ja appiukolla. EI ehkä voi "kaveriksi" laskea...
tounge.gif

Muutamalla kaverilla on pyörä ja kumma kyllä niitten kanssa jotenkin vaan aina löytyy puheenaiheita... Parasta A-ryhmää...

Juu, hiljaista on täälläkin.. on sentään muutama mopoileva kaveri, joiden kans on ihan mukavaa käydä ajelemassa mutkia ja istuskelemassa kuppiloissa.. Ja känppikseen sain tartutettua prätkäkuumeen, eli mahdollisesti ensi keväänä pihalle ilmestyy uusi pyörä
smile_org.gif

muutama lapsuuden kaveri on vielä jäljellä jotka eivät ole turmeltuneet tähän tois-arvoiseen harrastukseen! noin muuten ei ole kyllä päivääkään etten olisi jossain tekemisissä kavereiden kanssa motskareihin ja oheistoimintaan liittyen!
wink.gif

On useitakin, mutta niitä saa hyvin harvoin ajolenkille ja sitten kun tulevat, pitää ajaa vain vähän nopeusrajoituksen yli. Senkin vuoksi olen keskittynyt kaahailemaan pääosin yksin. Tiesittekö muuten, että prätkällä kaahaaminen on tosi virkistävää vastapainoa toimistotöille?
062802jumpie_prv.gif

Onhan noita pari kappaletta... tosin iltapäivä ajelulle on turha kaveria hakea (johtuen asumusten välimatkasta)

Eipä ole yhtään motoristia lähipiirissä. Yrittävät kovasti uskotella mulle että mopon hankinta ei ole kannattavaa, mutta eikai se voi totta olla
omg.gif

on tietty mut kyl yhen käjen sormia jää ylitten
katotaan ny mitä LT hemmot saa kesäl aikaan

Itseasiassa ei enää yhtään.. kaveri meni ottamaan eukon, eikä kulunut kauaakaan kun mopo lähti ja volvo tuli.

Taitaa olla helpompi laskee ne jotka ei mopoile, ja niitä mopoilevia on aikas pirusti. Terkut vaan kaikille.
wink.gif

JOVAIN ON !
sport05.gif

..noita, joista kauimmainen asuu Garmisch-Partenkirchenissä.
Kuvass tosin eri kerhon (mc-Aatu) hemmoja, paikkana Tornion kontrolli....
biggrin.gif

SirmaTornes.jpg

Kyllähän tässä lajissa tuttuja tulee. Kavereista monilla pyörä ja mikä parasta kohta emänälläkin oma!!!

Back