• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Onko sinulla moottoripyöräileviä kavereita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja megazoni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Onko sinulla... - moottoripyöräileviä kavereita?

• Tyhmä kysymys! Tottakai tuhansia...

Ääniä: 0 0,0%
  • Kyllä niitä on vuosien varrella tullut kymmeniä.

Ääniä: 1 33,3%
  • Muutama.  Mutta rennompia renttuja saa hakea.

• Itse asiassa ei yhtään.

• Tosimotoristi ei kavereita kaipaa.

• Minä ja ikioma moponi.

• Ääniä yhteensä
    3
Yksi kaveri löytyy, jolla on mopo...Se vaan asuu niin kaukana, että nähdään kerran vuodessa...  
confused_orig.gif

Työkavereista saatiin kertarysäyksellä hyvä ryhmä kokoon ja yhdessä ollaan kurvailtu. Kaks ei ole vielä ryhmä, mutta kolme...
biggrin.gif
. Ja tulihan sitä liityttyä Konepyöräklubiinkin, siellä on joka tiistai paljon kavereita.
sport05.gif

Hyvän kaverin kanssa ostettiin kyykky. Meillä oli jo skidinä kasikymppistä sunmuuta jolla rällättiin radanvarressa ja joskus muuallakin. Hyvin tuntuu yhteisomistus sujuvan. Ei mitään kinaa ajovuoroista tms ja tallikin on niin hyvällä sijainnilla että siellä tulee pyörääkin säilytettyä ja helppo noukkia ajoon kun siltä tuntuu.

On muutama kaveri, mut ei samalla paikkakunnalla, lisäks ne on enempi sellasia aurinkoisen ilman kuskeja.
wink.gif

harmittaa oikeestaan kun ei ketään kavereista silleen kiinnosta moottoripyörät/ajeleminen.. kyllähän ne aina kuolaa kaikki r6/r1 ja ninjojen perään, mutta voisin vaikka lyödä vetoa että kukaan niistä ei ikinä pyörää osta/korttia suorita
sad_orig.gif

itse olen ollut kiinnostunut pyöristä siitä saakka kun isukki minut pyörän selkään istutti joskus 5 vuotiaanaa ja käytiin vähän cebarilla ajamassa
smile_org.gif

onhan tullut tuttuja tuolla kokoontumisissa ja muissa tapahtumissa ja yhteyttäkin pidetään jonkinverran mutta se rajoittuu oikeastaan vaan kun pyöristä asiaa. isukin kanssa hillun noissa ajoissa ja muissa jutuissa kun sen sain vielä herätettyä pyöräilemään 20v tauon jälkeen
smile_org.gif

Muutamalla kaverilla on pyörä...
Mutta tartteeko niillä kavereilla mopoa ollakaan?

Taitaa mennä vähän off the topic mutta katsastin tässä päivänä muutamana täällä Oulun seudulla olevaa ilmaisjakelu forum-lehteä (eihän motoristilla muuhun magazineen varaa olekaan
biggrin.gif
) ja siellä juttu oli naismotoristista. Ihan jees juttu muuten paitsi että kertoi tuntevansa vain yhden muun naismotoristin Oulussa. No pisti paremmaksi ku minä, ku en tunne yhtään itteni lisäksi
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif

Siis pitäisikö jotenkin järjestäytyä tai jotain? Kun varmaan on aika montakin naismotoristia esmeks Oulun läänissä...

Yksin mie ajelen. Pojan pistin A1-kouluun ja pyöräkin hankittiin, josko sais joskus kaveriksi lenkille. Kiva olis naisporukassa ajella, kun pärinäsussuja Merilapin alueella on - näin väittävät kylillä.  
sport05.gif

Kavereita?
niitä ei ole kuin kahdenlaisia...työkavereita ja mopokavereita.Sukulaisia ei lasketa.

Kavereilla on ollut mopoja tyyliin on off on off on off. Ei voi sanoa tosimotoristeiksi oikeastaan kun ovat niin helposti aina välillä luopuneet.

Veljellä on mopotin ja hän ei kyllä mopottimesta varmaan koskaan luovu.

Ei minulla ole ystäviä. On vain ihmisiä, joiden kanssa juotiin lapsuudessa viinaa.

Niin ja pärrällä ajan yksinäni. En halua körötellä toisten takana, enkä halua olla kenenkään hidasteena.

Back