Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Hyvän kaverin kanssa ostettiin kyykky. Meillä oli jo skidinä kasikymppistä sunmuuta jolla rällättiin radanvarressa ja joskus muuallakin. Hyvin tuntuu yhteisomistus sujuvan. Ei mitään kinaa ajovuoroista tms ja tallikin on niin hyvällä sijainnilla että siellä tulee pyörääkin säilytettyä ja helppo noukkia ajoon kun siltä tuntuu.
harmittaa oikeestaan kun ei ketään kavereista silleen kiinnosta moottoripyörät/ajeleminen.. kyllähän ne aina kuolaa kaikki r6/r1 ja ninjojen perään, mutta voisin vaikka lyödä vetoa että kukaan niistä ei ikinä pyörää osta/korttia suorita
itse olen ollut kiinnostunut pyöristä siitä saakka kun isukki minut pyörän selkään istutti joskus 5 vuotiaanaa ja käytiin vähän cebarilla ajamassa
onhan tullut tuttuja tuolla kokoontumisissa ja muissa tapahtumissa ja yhteyttäkin pidetään jonkinverran mutta se rajoittuu oikeastaan vaan kun pyöristä asiaa. isukin kanssa hillun noissa ajoissa ja muissa jutuissa kun sen sain vielä herätettyä pyöräilemään 20v tauon jälkeen
Muutamalla kaverilla on pyörä...
Mutta tartteeko niillä kavereilla mopoa ollakaan?
Taitaa mennä vähän off the topic mutta katsastin tässä päivänä muutamana täällä Oulun seudulla olevaa ilmaisjakelu forum-lehteä (eihän motoristilla muuhun magazineen varaa olekaan
) ja siellä juttu oli naismotoristista. Ihan jees juttu muuten paitsi että kertoi tuntevansa vain yhden muun naismotoristin Oulussa. No pisti paremmaksi ku minä, ku en tunne yhtään itteni lisäksi
Siis pitäisikö jotenkin järjestäytyä tai jotain? Kun varmaan on aika montakin naismotoristia esmeks Oulun läänissä...
Yksin mie ajelen. Pojan pistin A1-kouluun ja pyöräkin hankittiin, josko sais joskus kaveriksi lenkille. Kiva olis naisporukassa ajella, kun pärinäsussuja Merilapin alueella on - näin väittävät kylillä.