• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Onko räpsähdellyt ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Onko räpsähdellyt ? -

• Kerran

Ääniä: 0 0,0%
  • Kahdesti

• Kolmesti

• 3-5 kertaa

• En ole pysynyt edes laskuissa mukana

• Ääniä yhteensä
    0
Ei räpsiny vaikka nopeutta oliki.. Kai noi ei ota pärristä tai sitte ei vaan sattunu niissä tolpissa olemaan kameraa.. Mutta kiva katella peileistä ku autot polkee jarrua..
tounge.gif

Viikko sitten räpsähti. Oli sellanen mukana kannettavan kolmijalan päässä oleva siirrettävä kameratutka. Kuvan ottaja seiso siinä vieressä. Postia ootellessa...

Eipä ole vielä räpsähtänyt... Ehkä joskus tulevaisuudessa niin tulee käymään, we'll see...
nixweiss.gif

Omalta osaltani legendaarisella .Org Goes Tahko 2005 -reissulla kävi niin hassusti, että kameratolppa oli pysähtyneen traktorin takana piilossa ja pääsi kuvan räpsäyttämään. Rikesakolla onneksi selvisin, aika täpärästi tosin. Legendaariseksi reissun tekee se, että budjetti ylittyi reilulla tuhannella prosentilla ja reissu venyi sen verran, että auto piti hakea seuraavana viikonloppuna takaisin
biggrin.gif
Kyllä mä siitä joskus pitemmänkin sepustuksen kirjottelin.
No eikun vaan valitusta peliin ja sanot että se oli se traktori mikä siinä ajoi yli nopeutta
biggrin.gif

Joskus oon kuullut että joku olisi tehnyt valituksen tapauksesta jossa joku invalidi olisi ajanut mopollaan samaan aikaa kamerakuvaan ja siitä tehnyt valituksen!
062802jumpie_prv.gif
Tosin läpihän se ei nyt kyllä mennyt
crazy.gif
Siinä on munaa
buttrock.gif

Vasen kaistahan on sitä varten, että pystyt välttämään räpsähdyksen!
033102bebe_1_prv.gif
Heikompi homma jos sattuu oleen vastaantulija juuri kohdalla
bowdown.gif

Itsellä toissakesänä välähti kun tulin pyöränhakureissulta sen jälkeen ei ole välähdellyt kotilollakaan....onneksi.

Käsittääkseni tolpista suurin osa mittaa nopeuden maahan upotettujen induktiosilmukoiden jännitteenmuutoksista tietyn ajan sisällä (muutoksen aiheuttaa tietysti metalli), tämän vuoksi ne ei välttämättä ota mopottimelle nopeutta koska metallia mopossa on huomattavasti vähemmän kuin autoissa....korjatkaa joku jos olen väärässä.
withstupid.gif

Ei ole räpsähdellyt, eikä räpsähtele. Sen verran on vielä näköä jäljellä, että osaan lukea niitä pyöreiden kylttien sisällä olevia numeroita.

Kerran räpsähti, mutta ei lappua. Toinen kerta oli hauska (nauroin partaani) kun kehä1:llä itään päin myllypuron kohdilla oli kamera-auto tienposkessa. Ite olin ryhmittynyt jo vasemmanpuoleielle kaistalle kääntyäkseni ja jarruttelin jo hyvissä ajoin. Tämän jälkeen takanani ollut kotilo vaihtoi oikeelle kaistalle ja kaasutteli oikealta ohitte -> *naps*

Jotenki vahingonilo valtasi mielen hetkeksi ja naureskelin siinä ittekseni..kotilokuskin ilme oli sitäkin hauskempi, huulilta pystyi selkeästi lukemaan v***u, s**tana per*ele
wink.gif

Eipä oo räpsyny. Tosin niitä kameroita on vain murto osassa niitä tolppia.
062802moto_prv.gif

Olisko niin ettei pyörän nopeus tartu telekän pönttöön..Turku-Kuopio välillä ei yhtään kuvaa mopolla, autolla kyllä yks kuva ja minkälainen siihen hintaan
mad.gif
saisivat parantaa kuvan laatua
biggrin.gif

Antaa filmin palaa vaan. Siinä vaiheessa, kun joku aukottomasti todistaa minun kaasutelleen kuvassa, maksan ilomielin viulut. Väyrysnaamari päähän vaan kiireen hetkillä katiskamatkoille.

Ei ole kertaakaan räpsähtänyt ja viimeksi napsahti vuonna -93 (ja sekin autolla), joten karmea kaahaaja taidan olla.  
tounge.gif

Pari viikkoa sitten räpsähti ensimmäisen kerran, mutta pärrällä olin liikkeellä, joten... Eikä ollut vauhtiakaan kuin n. 10-15km/h yli sallitun...

Back