• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Onko piikkikuski motoristi?

Onko piikkikuski motoristi? - Pidätkö kevarikuljettajaa motoristina?

• Kyllä!

Ääniä: 0 0,0%
  • Riippuu asenteesta

• Lupaavia alkioita

• En! Piikkikuski = mopokuski.

• Ääniä yhteensä
    0
Kyllä ne piikkikuskitkin on motoristeja
thumbs-up.gif

Onhan noita "kykyjä" niin isommilla pyörillä, kuin kevarillakin ajavissa.
Kyllä minä ainakin tervehdin vastaan tulevat piikitkin.

Itse vanhana piikkikuskina vastaan, että todellakin on. Toki jos asenne on päin honkia, on asiaa syytä miettiä uudelleen.
Mielestäni skootterit ja kolmipyöräiset sitten ovat omaa sakkia.

Oon mä motoristi
lookaround_orig.gif

Joo, asenteestahan se riippuu, löytyy niitäkin ikätovereita, joita en motoristeiksi sano, vaan heille tuntuu tuo piikki olevan laite, jolla ei koskaan mennä vain fiilistelemään, eikä ajamisesta muutenkaan hirveästi välitetä
baaa.gif
Toistakin ääripäätä löytyy, mutta vähän vähemmän, itse paahdan semmoset 10tonnia vuodessa piikillä, aina kun aikaa on. Ensi kesänä töiden takia voi tosin olla hieman vähemmän aikaa, mutta jostain sitä on pakko repiä vaikka väkisin
tounge.gif

He ovat aloittelevia motoristeja joista osa jatkanee harrastusta myös aikuis-iällä. Moikattua ei kyllä tule, kun niin pieniä ja hoikkia pyöriä ei erota edestä päin skootterista. Menestystä heille harrastuksensa parissa.

Harva piikki kavereista siirtyy oikeaan moottoripyörään, mutta kyllä he ovat motoristeja. Aina lapanen ojossa
biggrin.gif

Kyllä monella vanhalla röjöllä hikittävällä piikkikuskilla voi olla mielenkiinto pyöriin ja halu tehdä uhrauksia ajamisen takia ihan eri luokkaa kuin tuoreet hintalaput goretexeissään loistaen nenänvarttaa pitkin tähtäilevillä uusilla BMW'eillä ja Harleyllä valuttavilla pieruilla.
Jotka ovatkin ihan melkein koko ensimmäisen kesän ajettuaan niin tosimotoristeja ettei mitään japsip*skojen kuskeja - piikkiteineistä puhumattakaan - pidä missään nimessä tervehtiä.

Piikkihurjat maanrakoon dissaavat pasaset nyt harvemmin sytyttävät mailmaa tuleen omilla aikaansaannoksillaan.

On ja ei ole... Moni ainakin nuoruuden kotipaikkakunnalla ajelee kevarilla huoltikselle tankkaan ja sitten taas johki hengaan, käy ehkä 20 km pääs sillä koko aikanaan...En niin pidä näitä, jotka piikin hommaavat tehokkaaksi "mopoksi" sutimiseen ja p_mp_n metsästykseen, mutta jos mutkalla tulee vastaan tai muuten meno kohdallaan niin käpälää pystyyn vaan...

Back