• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Onko perseesi rautaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rauman
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Onko perseesi rautaa? - Iron Butt -ajot

• Joo-o. Tuli mieleen pystyttää äänestys aiheesta:

Ääniä: 0 0,0%
  • 1. Olen suorittanut jonkun virallisesti hyväksytyn IBA-ajon

• 2. En ole suorittanut, enkä aio suorittaa.

• 3. En ole vielä suorittanut, mutta tarkoitus on ensi kesänä suorittaa.

• 4. Lisää kaljaa tänne ja lopetetaan tää pelleily.

• Ääniä yhteensä
    0
Pari kertaa on tullut tonninen ajettua (jälkimmäisellä kerralla tosin yritin kakstonnista Finlandia, mutta toinen päivä jäi 10 siis 10!!! kilometriä lyhyeksi). Säännöt ovat lahjomattomat.

Juhannuksen jälkeen yritetään taas!
smile_org.gif

Tuota ss1000 tuli ajettua viime syksynä, tai loppukesästä, mutta paperit ei ole tullut lähetettyä sisään...Ja taitaa olla liian myöhäistä nyt jo?

Tuttava tuon ajoi, muttei lähettänyt kuitteja organisaatiolle.

Totesi jälkeenpäin jotta paskin reissu ikinä moottoripyörällä. Kaikki oli mennyt hyvin, sää oli suosinut, eikä ollut väsykään tullut eikä persekään ollut kipeä. Mutta niin monta pikkutietä, kaunista maisemaa ja visiittipaikkaa missä matkaileva motoristi normaalisti poikkeaa, piti ajaa täydellä höökällä ohitse. Etenkin lenkin ääripäässä, minne ei tule ihan heti mentyä uudelleen vain jotain paikkaa tsekkaamaan, jäi monta kohdetta hampaankoloon.

No jos jollekulle moottoripyöräily on sitä, että pyörät pitää pyöriä koko ajan, niin kai se rautaperseily on kova juttu. Tiedä vaikka siinä vuorokauden täristellessä pippelikin kasvaisi pituutta. Itse osaan ajaa ennalta suunniteltua reittiä ehkä max 100 kilometriä. Silloin viimeistään joku pikkutie tai outo tienviitta imee väkisin suunnitellulta reitiltä pois. Siksi mulla varmaan onkin näin lyhyt.

I.  
smile_org.gif

No jos jollekulle moottoripyöräily on sitä, että pyörät pitää pyöriä koko ajan, niin kai se rautaperseily on kova juttu. Tiedä vaikka siinä vuorokauden täristellessä pippelikin kasvaisi pituutta.
Ei mulla ainakaan pippeli kasvanut yhtään, onneksi, vaan lähinnä lyheni.
Itse en ollut edes suunnitellut lähteväni, kaveri vaan soitti pari päivää ennen lähtöä ja kysyi jotain neuvoja pyörän suhteen, ja ihmettelin miksi. Hän kertoi lähtevänsä kaverinsa kanssa suorittamaan kyseisen pätkän, ja päätin vaan jostain syystä mennä mukaan. Onhan sitä tyhmempääkin tultu tehtyä. Voi se olla että joku sen tekee korottaakseen itsetuntoa, itse tein sen vaan siksi, että se oli mahdollista...

Perse on rautaa, ehdottomasti. Se vaan ei todellakaan tarvi mitään todisteluja jollain matkamopoilulla.
033102bebe_1_prv.gif

Kyllä sitä ois kiinnostusta tuohon "rautaperseilyyn"...

Toivottavasti joku kerta saa sopivaa ajoseuraa ja tulee oikeesti toteutettua tuo...
wink.gif

Tänä kesänä olisi suunitelmissa 1000mailin rautaperse ajo.
Ketä kiinostaa ketä ei. Mua ainakin kiinostaa porukoitten tarinat ko. ajoista yms.:)

Back