• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Onko perseesi rautaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rauman
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Onko perseesi rautaa? - Iron Butt -ajot

• Joo-o. Tuli mieleen pystyttää äänestys aiheesta:

Ääniä: 0 0,0%
  • 1. Olen suorittanut jonkun virallisesti hyväksytyn IBA-ajon

• 2. En ole suorittanut, enkä aio suorittaa.

• 3. En ole vielä suorittanut, mutta tarkoitus on ensi kesänä suorittaa.

• 4. Lisää kaljaa tänne ja lopetetaan tää pelleily.

• Ääniä yhteensä
    0
niin. onhan siinä varmaan oma viehätyksensä, että ajetaan kaamee matka ja lopulta väsyneenä
eek.gif

no jokainen tehköön niinku parhaaksi näkee, mutta ei mulla ole tarvetta mihinkää rautaaperseeseen ajoon
lookaround_orig.gif

Jepjuu, jossain vaiheessa oli halu suorittaa mutta nyttemmin ei nappaile. Jos ajaisin niin ajaisin Suomessa, turha käydä ulkomailla noin ripeästi. :P

Ehkä joskus jollain tourinkivehkeellä, kun selkä ei enää taivu.

Joo, jotain extremeä pitää elämässä olla kun esim. maratoni juosten ei oikein nappaa. Ajettu kolme tähän mennessä ja ensi kesänä lisää ...
sport05.gif

Jep, SS1000 tuli ajettua elokuun lopussa.

Ihan mukava kokemus, joten eiköhän jatkoa seuraa jääkauden jälkeen (jos se nyt ikinä tulee).

Jepjuu, jossain vaiheessa oli halu suorittaa mutta nyttemmin ei nappaile. Jos ajaisin niin ajaisin Suomessa, turha käydä ulkomailla noin ripeästi. :P

Mitäpä tuolla tarkoitit?
Ei kai sitä tarvi rundia vetää, voihan sen ajaa esmerkiks Tukholmasta Muncheniin.
Tulee sitten rauhallisemmin takaisin
smile_org.gif

Mitäpä tuolla tarkoitit?
Ei kai sitä tarvi rundia vetää, voihan sen ajaa esmerkiks Tukholmasta Muncheniin.
Tulee sitten rauhallisemmin takaisin
smile_org.gif
Sitä, että ajaisin mieluusti ulkomailla rauhallisesti ja maisemia tiiraillen. Mieluusti en aja samaa reittiä takas jota olen jo kerran ajanut. Kotomaassa voi pyrähtää pidemmänkin lenkin vauhdin kanssa kun mahdollisuus lähteä katsomaan samat paikat pian uudestaan (ajan kanssa) on todennäköisempi.

ei mun perse viel ainakaa rautaa ole ...josko ens kesänä...
wink.gif

täytyyhän sitä kokeilla....varmaanki hieno kokemus...muuten ei kyl tulis herättyy aamuyöstä ajelemaan....varmaan upeen näköstä ja mieletöntä ajella ku paljon ketää ei näy....jos en jaksa ajaa koko matkaa ni sit jään hotlaan yöks...
062802moto_prv.gif

Rautaperäajo on kyllä käynyt mielessä. Pakko myöntää. Via Balticallahan ton voisi vetästä jos Etelä-Eurooppa kutsuu. Tämä tietysti siitaateilla siinä mielessä, että jos tietyötä pukkaa Balticalla niin se on sitten siinä. Toisaalta kyllä toi kesän 2004 Puolan läpiajo Zakopanesta Liettuan Trakaihin kävi henkisesti ihan rautaperseestä. Perseestä nimittäin oli kelit, tiet, ruuhkat ja loppu peleissä myös fiilikset. Kilsoissa taidettiin tosin jäädä "vain" 1000 kilsan lukemiin...

SS1000 suoritettuna ja ensi kesänä olisi tarkoitus vetää SS1600K lämmittelyn vuoksi heti keväällä ja sitten juhannuksen tienoilla joku vaativampi ajo. Vielä kun osaisi päättää, että mikä.

Haaveena on ollut mutta kyllä minun leikkausarvelle 800km rupe olemaan maksimi päivässä.... Rovaniemi - Parola....
Sääli kyllä sinänsä...meinaan kyllä meistä jokainen nurkissa ajelee ja kahvilla käy mutta no ne todelliset matkat....
nixweiss.gif

Suomen rajoituksilla ei todellakaan tee mieli tylsistyä moisessa hommassa. Jos nyt joskus saan oikein pahan mielenhäiriön ja moisen ajan, niin ajaisin kyllä vain itseäni varten ilman dokumentointia. Mitä hittoa niillä laatan alusilla yms roinilla tekee? Ennemmin sitten rataperse, jos sellainen vielä joskus järjestetään.

Kyllä mä ainakin jätän väliin tollasen ajelun... Viime kesänäkin tuli pari kertaa vedettyä 750km päivä riuhtasut ja molemmilla kerroilla eukko aivan finaalissa.

Metallimies ...
hopeaa ohimoilla .. kultaa hampaissa .. ja lyijyä jaloissa ...
cool.gif

nyt sitten vielä persekin pitäisi olla rautaa .. ei helkutissa ..
tounge.gif

Kiitos mutta ei kiitos.
Eli en ole ajanut enkä suunnittele ajavani, paitsi ehkä joskus vahingossa voi moinen matka livahtaa mutta en siitä mitään diblomia tarvitse.

Back