Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näyttäisi Etelä-Saimaan estarit palstalla olevan kiihkeää kommentointia kirjastonaukion kuminpolttajaisista.Lappeenrannan keskustan "kruisailijat ja kuminpolttajat". Ehkä itse saan olla rauhassa.
Sama täällä. Talkoissa oltiin alkuviikolla ni vanhukset oikee yllytti pistämään käyntiin.Itse asun kerrostalossa jossa asuu minun lisäksi pääasiassa jo eläkeikäisiä seniorikansalaisia.
Suurin osa heistä on asunut talossa sen valmistumisesta asti.
Välillä ihmettelenkin kuinka mukavia ja ymmärtäväisiä nämä vanhemman ikäpolven naapurit ovatkaan.
On sitä saanut kuulla jos jonkunlaista tarinaa siitä kuinka
"minäkin silloin nuorempana omistin tuollaisen moottoripyörän"
tai
"sillon nuorena flikkana minäkin olen kulkenut tansseihin tuollaisen kyydissä"
Taitavat jopa hieman ihailla minua. Olin nimittäin kuulevinani eilen kotiin tullessani mummojen kuiskivan.
"on se kova"
?![]()
Meillä justiin samallalailla. Naapurilla vaan mopon sijasta piikkinen crossi, jolla veteli lasin allaMuutama vuosi sitten ahisti.
Lapsi nukkui vaunuissa oven ulkopuolella.
Naapurin nuoren mopohemomn oli välttämätöntä käynnistää mopo aivan vaunujen vieressä. Pari kertaa yritin mainita asiasta ns. hienovaraisesti, rauhoitellen samalla pelästynyttä vauvaa.
Lopulta ilmoitin nuorison edustajalle että seuraavan kerran kun herättää lapsen, asennan sen p.keleen mopon sille rectumiin.
Naapurit eivät sen jälkeen tulleet juttelemaan, koskaan.
Lapsikin nukkui hyvin![]()
"Lapset ovat ihania yksilöinä. ei lajina "