• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

onko moni huomannut?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suska750
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiihdyttämällä voittoon sitten tuetaan horjuvaa egoa ja brassaillaan baarilla kuinka "taas joku haastoi kolmoskehällä, mutta mä kato latasin kolmosta sisään ja sinnehän jäi", "mä kato en aja juurikaan alle kahtasataa".

Hohhoijaa...
Me Honda-herrasmieskyykkykuskit annamme autoille tasoitusta ja laitamme ykkösen sisään vasta kun valot ovat muuttuneet vihreiksi.
wink.gif
Kolmosta ei tarvitse käyttää, sillä kakkosella ruiskutus katkeaa vasta kun on 190 km/h taulussa. Pettymystäsi on vielä lisättävä sillä, että ajostani suurin osa tapahtuu alle 200 km/h nopeuksissa. Radallakaan ei tahdo päästä 200 km/h kun on tuota mutkaa sen verran.
No johan on, oikein "tasoitusta"...

Kyllä nyt helpotti. Vasta vihreällä pykälä sisään, eikös kaikki tee niin ?

Aika samaa toi jengi on riippumatta pyörän merkistä.

On muuten mopo toi sun vehkees kun ei sitä kahtasataa kulje kakkosella ;-)

"ja kato apparan etusuoralla menee aina yli 200"

Kiihdyttämällä voittoon sitten tuetaan horjuvaa egoa ja brassaillaan baarilla kuinka "taas joku haastoi kolmoskehällä, mutta mä kato latasin kolmosta sisään ja sinnehän jäi", "mä kato en aja juurikaan alle kahtasataa".

Hohhoijaa...
Me Honda-herrasmieskyykkykuskit annamme autoille tasoitusta ja laitamme ykkösen sisään vasta kun valot ovat muuttuneet vihreiksi.
wink.gif
Kolmosta ei tarvitse käyttää, sillä kakkosella ruiskutus katkeaa vasta kun on 190 km/h taulussa. Pettymystäsi on vielä lisättävä sillä, että ajostani suurin osa tapahtuu alle 200 km/h nopeuksissa. Radallakaan ei tahdo päästä 200 km/h kun on tuota mutkaa sen verran.
No johan on, oikein "tasoitusta"...

Kyllä nyt helpotti. Vasta vihreällä pykälä sisään, eikös kaikki tee niin ?

Aika samaa toi jengi on riippumatta pyörän merkistä.

On muuten mopo toi sun vehkees kun ei sitä kahtasataa kulje kakkosella ;-)

"ja kato apparan etusuoralla menee aina yli 200"
No, yleensä jos alkaa vasta vihreen vaihduttua hakemaan ykköstä, niin ollaan jo myöhässä, ja takana olevilla menee hermot.. Ei ehdi kuin muutama auto vihreitten aikana, jos kaikki hakee vasta pykälää siinä vaiheessa kun pitäis liikkua jo ripeästi.. Tällöin kyseessä on ns. tientukko.

Eri asia on tietysti antaa tasoitusta, jos on toisesta ei ole muuten vastusta. Normaalisti haetaan se pykälä jo valmiiksi ja heti kun valot vaihtuu niin ripeästi liikkeelle.

Kokeile muuten joskus, jos et ole testannut kuinka piristävää pieni kisailu on silloin tällöin.

Kuinkas moni muuten kiihdyttelee ihan huvin vuoksi valoista? Itse tulee joskus innostuttua kun valojen jälkeen nopeusrajoitus vaihtuu 80:iin. Kaupungissa ei sitten oikeen viitti lähetellä.
Tuleehan sitä, mutta nopeusrajoituksen kuitenkin katson liikennemerkistä aina.
tounge.gif
Kyllä sitä tulee väännettyä, koska liikennevaloista kun lähtee ekana eikä edessä ole risteyksiä, niin eipä siinä sivullisille aiheuteta kuin ilmaista hupia korkeintaan.
Lähti viime kesänä kortti pariksi viikoksi tuollaisessa tilanteessa
sad_orig.gif

Heh! On tosiaan joka päivä tuollaisia. Ei ne vaan tunnu tajuavan, että vaikka on kuinka paska mopedi, ni kyllä se auton jättää...
buttrock.gif

Kilvanajohaasteita .. yleisillä teillä .. jaa-a ...
Pitäisikö niihin todella vastata .. siis provosoitua ..
ei kai nyt sentään ihan niin huonosti mene ..
naurua kehiin ja sillä ne on kuitattu ..
biggrin.gif

Oisha se hiukan kai outoo, jos ostarillakin aina kun joku kävelis vastaan niin kyselis että: "Otetaaks kisa?"...

Kyselee mialuummin vaan noilta reenatuimman näkösiltä ja semmossilta jokka tuntee että niistä sais semmosta jonniinmoista vastusta.

Toi Anne-Mari Sandelliki vois olla umpimettässä kova sana...
biggrin.gif

Taitaa vain olla niin, että ne meistä joiden pyörä on itsetuntoa isompi tulkitsevat kaiken mahdollisen "kotilokuskien haasteyritykseksi". Kiihdyttämällä voittoon sitten tuetaan horjuvaa egoa ja brassaillaan baarilla kuinka "taas joku haastoi kolmoskehällä, mutta mä kato latasin kolmosta sisään ja sinnehän jäi", "mä kato en aja juurikaan alle kahtasataa".

Hohhoijaa...
Toiset saavat kiksinsä mopottimella kiihdyttelystä, itse kuulun niihin. Toiset taas saavat kiksinsä keinutuolissa keinumisesta.

edit. typot

wink.gif
Meidän Ducati-herrasmieskyykkykuskien pitänee ottaa mallia Honda-herrasmieskyykkykuskeista ja soveltaa tilanteen niin vaatiessa moista jaloa ja kohtuullista tasoitusta antavaa menetelmää. Kuinka oivallinen ajatus. Kerrassaan. Mikäänhän ei ole niin hienoa, kuin jalo kilpailu, kuten eräs Suzuki-kaasukuski osuvasti huomauttaa.  

Tosin, en ymmärrä miksi kukaan ei ole suostunut tänä kesänä edes kokeilemaan pientä pyrähdystä valoista. Edes uudehko Porschen 911/Carrera Itäväylän päässä (täysin laillinen 0-80 km/h) ei langennut kiusaukseen
Eivät ne Porsche-kuskitkaan sentään niin hölmöjä ole, etteivätkö tajuaisi, että skabassa 999:n kanssa ei ole tarjolla kuin hopeamitali.
wink.gif

Hohhoijaa...
wink.gif
Eikös todelliset herrasmiehet ajattele muitakin? Eli ripeästi liikkeelle, että mahdollisimman moni ehtii valoista, eikä jäädä arpomaan vaihteita kun pitäisi olla jo menossa.

Back