• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

onko moni huomannut?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suska750
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
kiihdytän aina täysillä 5kymppiin ja nautin molemmat sekunnit
biggrin.gif
Meneeks sulla noin kauan viiteenkymppiin
eek.gif
sport05.gif
kyllä se about jotakin 1.5-2 sek kestää en oo niin laskenu.luulisin..sekunti olis jo mahtailua
biggrin.gif

Eipä ole eteen tullut enkä muutenkaan ole liikennevalokiihdytysten ylin ystävä: ajellaan vain rauhassa niin kaikki pääsevät varmemmin perille...
cool.gif

Kertaakaan ei ole minulle sattunut, kumminkin lähes kymmenen vuotta näillä ajettu. Aina väärä aika ja paikka. Autolla jätin kerran kaverin mopoineen, tosin hänellä oli ad-HD mutta silti. Voitto mikä voitto
wink.gif
Kyllä se kirosikin sitä sen jälkeen.

Petteri Ahomaan "hauskan" visailuohjelma nimeä mukaillen... EVVK.

Viime kesänä joku lippistakaraivolla- sälli tuli vierelle jollain elämää vanhemmalla Audi A3 1.8 T:llä. Yritti provota kaasuttelemalla ja valuttelemalla.. istuin vaan nätisti siinä liikennevaloissa ja katselin kaverin mesoamista, ei ollut edes kädet tangolla. Kaveri vaan yritti ja yritti.. kyllä oli hauskaa katsottavaa.
biggrin.gif

Valot kun vaihtui, niin Audi sutaisi sen mitä se nyt noilla tehoilla sutaisee (eli ei kovin paljoa) ja "poistui" paikalta.. Laitoin vasta siinä vaiheessa Duccessa ykkösen silmään ja lähdin liikkeelle sillai rauhallisesti ja hymyilin.
smile_org.gif

Viime kesänä viimeksi.... yllätys yllätys Tiksin "keskustassa" yksi lauantai-ilta. Uimahallin vieressä olevissa valoissa kaikki lasissa 1.1 Corsalla ohi ja kiilasi eteen... Noh, ajelin siinä perässä rauhallisesti silloisen eukkoni kanssa ja Grandin valoissa ajoin vasemmalle kaistalle lippispäisen amis jannun viereen. Oli Corsassa "hienot" tummennukset ikkunoissa, tietenkin aluvanteet, nippu Wunderbaumeja sekä stockan kellon kokoinen rundimittari keskellä kojelautaa!!
biggrin.gif
Itselläni kun on toi Yammun Wildstar niin eihän se mikään tykki ole lähtemään.... mutta kun jannu alkoi hivuttamaan autoa vähitellen eteenpäin ja kierrokset tais olla rajoittimella niin pitihän sitä sitten vastata kutsuun!! Sen jälkeen kun valot vaihtui niin eipä se mukana pysynyt hetkeäkään... ei tainnu tietää että oli pyörässäkin isompi motti kun sillä autossa!!
tounge.gif
Peileistä kun katsoi niin seuraavasta risteyksestä kääntyi oikealle kun ei pysynyt mukana!! Meni pojan pill*ralli-lenkki piloille...

Yllättävän moni yrittää lähteä kiihdyttelemään varsinkin kun Customilla tulee vierelle.... ei ne varmaan kyykkyjen kanssa viitsi niin paljon kisata kun tietää että tulee takkiin ja urakalla!!
nixweiss.gif
062802moto_prv.gif

joka päivä noita tuleee.. riippuu autosta vastaanko...
viikko sit oli iha ripeesti liikkuva turbo saabi nii piti käyttää paril vaihteel punarajalla... mut 30 äijä kartturina nyökkäsi ja näytti peukkua... kummallekki tuli hyvä mieli... ja mä voitin ...tosin oli jo kolmosel punarajalla ku pääsin ohi siitä ku pääsi vähä yllättä auton suorituskyky

Jätkillä on vaan kova näyttämisen halu..."Jos vaikka tuo tiukkahousuinen pimu näkis kadun kulmassa kun kiihdytän"
wink.gif

No ei vaineskaan, tuleehan sitä joskus ampaistua valoista liikkeelle. Harvemmin noita kisaamis tilanteita on tullut. Ja nimenomaan, antaa amisviiksien käskyttää pemareita, seurataan myö sivusta kun auto valittaa. Saattaahan ne kiihtyyä huimat 9,3 sek 0-100km/h. Huippujen ollessa 201km/h GPS:ään alamäkeen ja myötätuuleen mitattuna.
Jee, tuninkia...
033102ass_1_prv.gif

Yllättävän moni yrittää lähteä kiihdyttelemään varsinkin kun Customilla tulee vierelle.... ei ne varmaan kyykkyjen kanssa viitsi niin paljon kisata kun tietää että tulee takkiin ja urakalla!!
nixweiss.gif
062802moto_prv.gif
Mulla on erilaisia kokemuksia. Kun olen ajanut omalla Pappamopolla (k75 bemari, joka on iso, musta ja raskas - ja näyttää siltä), ei kukaan ole provosoitunut kisaamaan.

Kun tänä keväänä olen saanut ajella muutaman kerran kaverin pikkufasua - jossa on "tehoputket" ääntä lisäämässä - on heti löytynyt viivalle lähtijöitä. Paras, ja pahin, oli vanhalla sinisellä pakulla ajellut viidenkymmenen ja kuoleman välillä ollut kaveri, joka hermostui siitä, että jäi toiseksi (se vissiin sitten kisas, mä lähdin normaalisti) ja alkoi pahanpäiväsen pelleilyn: auto heijas puolelta toiselle, kun se yritti "pussittaa mun ajolinjoja" Vihdintiellä.

Jäin suosiolla kauemmaksi. Enpä halunnut kokeilla, miltä tuntuu jäädä paritonnisen metallimöykyn alle... on meitä joka junaan!

Kyllähän noita riittää. Joskus tulee vähän reviteltyä valoista mut yleensä normilähdöllä ne jo jälkeen jää. Koskaan en oo punarajalle asti vääntäny ku sillon on jo vähän liikaa nopeutta ja kortti lähtee nimismiehen laatikkoon pitkäks aikaa kuivuamaan. Lähdöissä aina reipas kiihdytys sinne sallittu nopeus +10-20km/h ja sit tiputus ajonopeuteen. Siinä vaiheessa se auto on yleensä jo kaukana takana
biggrin.gif

Miks ne ei mua kiusaa.
bawling.gif
bawling.gif

Niija kortti menee nopeudesta hyllylle ei kuivuu, eri juttu. On nääs ollu HYLLYLLÄ.
wink.gif
biggrin.gif

Jos mulla ois Hannu Mikkolan vanha Audi S1 niin mä haastaisin teidät kaikki, jotain 500hv ja neliveto. Just luin jostain autolehdestä, vittu kun en muista kiihtyvyyttä oliko satkuun 2,1sek tms. No lähtee kuitenkin kun kuppa töölöstä. Niin ja pitäis leikkaa nykyinen parta amis-viiksiksi niin olisin katu-uskottavampi
tounge.gif

Onhan noita yrittäjiä varmaan joskus ollut mut kun oon täälanen puusilmä niin oon yleensä vasta jälkikäteen huomannu että mitä vingutusta sieltä takaa kuuluu...
tounge.gif

Kyllähän noita aina välillä tulee härnäämään. Riippuu paljo paikasta onnistuvatko.

Njoo, eipä ole varsinaisesti sattunu omalle kohdalle noita. Suhtautuisin huumorilla kyllä, lähtekööt jos tahtoot. Tiedän kuitenki sen että omalla ei pääse kovempaa ku sillä type-rrlä mikä siinä vieressä vonkaa kisaa. Jotku 1.6 koneet saattaa jäädä lähdössä  
blush.gif

todellista nopeutta ykkösellä n. 145 kmh, 2. n. 180 kmh, 3. n. 230 kmh... 0 - 200 kmh n. 7 s. varttimaili kuivalla asfaltilla ja osaavalla kuskilla vähän alle kymppiin. harva vakioauto sellaiseen pystyy, tuskin yksikään, viritetyistäkin vain todella harva ja niilläkin varmaan ajetaan enemmän suoraan ja lyhyitä matkoja.

Back