kyllä se about jotakin 1.5-2 sek kestää en oo niin laskenu.luulisin..sekunti olis jo mahtailuaMeneeks sulla noin kauan viiteenkymppiinkiihdytän aina täysillä 5kymppiin ja nautin molemmat sekunnit![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kyllä se about jotakin 1.5-2 sek kestää en oo niin laskenu.luulisin..sekunti olis jo mahtailuaMeneeks sulla noin kauan viiteenkymppiinkiihdytän aina täysillä 5kymppiin ja nautin molemmat sekunnit![]()
![]()
![]()
Mut sehän onki kova pyöräKovin monet kotilokuskit tosiaan yrittää "houkuttaa" kunnon kiihdytyksiin. Mutta ei se mitään...ei ne autot pärjää edes mun GSX600f:lle![]()
![]()
Asiaa, näin minäkin teen...Jos haluan revitellä niin teen sen ihan itse valitsemassani seurassa enkä minkään vierelle sattuneen urpon innoittamana.
Niin onkinMut sehän onki kova pyöräKovin monet kotilokuskit tosiaan yrittää "houkuttaa" kunnon kiihdytyksiin. Mutta ei se mitään...ei ne autot pärjää edes mun GSX600f:lle![]()
![]()
![]()
Mulla on erilaisia kokemuksia. Kun olen ajanut omalla Pappamopolla (k75 bemari, joka on iso, musta ja raskas - ja näyttää siltä), ei kukaan ole provosoitunut kisaamaan.Yllättävän moni yrittää lähteä kiihdyttelemään varsinkin kun Customilla tulee vierelle.... ei ne varmaan kyykkyjen kanssa viitsi niin paljon kisata kun tietää että tulee takkiin ja urakalla!!![]()
![]()
Niin teen minäkin...Melkein aina reipas kiihdytys nopeusrajoituksen määräämään nopeuteen...Kuinkas moni muuten kiihdyttelee ihan huvin vuoksi valoista?