Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mtv3:n sää ennusti torstaiaamuun mennessä Tampereelle 43cm.Jessus, ei kai sentäs puolta metriä.Illalla voi näkyä ihan reippahasti...Tampereellekin luvattu melkeen puoli metriä...![]()
Pitää kai vilkaista mitä ne on tänne Hyvinkäälle luvanneet. Pääseekö sitä oikein lumitöihin.![]()
![]()
Mopon ajoin toissa päivänä talliin, eikä yhtään liian aikaisin. Eilen satoi lunta tännekin. Maa valkoisena ja tiet jäässä. Lumi- ja räntäsateessa pellolla kahdeksan tuntia eilen hommia tehneenä ei voi kuin todeta, että kyllä kesä on mun juttu.
Kyllä talvella kaunistakin on ja omat hyvät juttunsa, mutta vuoden vaihteen jälkeen alkaa aivan varmasti ne kammottavat kitukuukaudet, kun ei enää millään jaksais odottaa sitä kevättä ja kesää.
Horisontaalista vai vertikaalista ?...mäki toivon, että saan vähintään 20 senttiä![]()
Missä on mun kotilon talvirenkaat?
Heh, kun mä läksin Pasilasta kohti Espoota niin Pasilassa satoi vettäMissä on mun kotilon talvirenkaat?Samaa mietin... Pasilassa tosin vettä/loskaa/lunta sekasin tuleepi...![]()
![]()