Kokeiles lähintä jälleenmyyjää, tuli markkinoille tänä vuonna tuo tummennettu visiiri S1/S1 Pro/R1 malleihin.Mistä meinasit löytää tumman visiirin S1:een? Mulle kelpaisi hyvin miedosti sävytetty visiiri, sellainen jolla pärjää myös illalla..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kokeiles lähintä jälleenmyyjää, tuli markkinoille tänä vuonna tuo tummennettu visiiri S1/S1 Pro/R1 malleihin.Mistä meinasit löytää tumman visiirin S1:een? Mulle kelpaisi hyvin miedosti sävytetty visiiri, sellainen jolla pärjää myös illalla..
Heti kymmeneltä menin kaupoille kun ovet avasivat. Sopiva koko löytyi ja tuntui heti päässä tosi hyvältä. Vilelä kun myyjä laski kunnon syyshinnan päästiin sopimukseen. Noin 20 km lenkin ajelin potta päässä ennen töihin tuloa ja voihan elämä nyt ottaa päähän miksen hankkinut Schuberth:tia jo keväällä. No parempi nyt kun ei milloikaan.Kiitos kommenteista. Vaikuttaa hyvältä kokemustenne perusteella. Jos vain sopii mun kuulan muotoon niin taitaa olla seuraava kypärämalli valittu.
Päänsuojan uusiminen ollut mielessä noin kuukauden ajan ja kun eilen nykyisen onnistuin pudottamaan ja siinä pikapelastusyritystä tehdessä vielä potkaisemaan sen pallonlailla pyörimää tuli vaihto ajankohtaiseksi.
Huomista odotellessa.
Laitan tänne tietoa päästiinkö kauppoihin.
En tiedä olisinko saanut pitää sen vanhan. Hintaero oli muistaakseni vähän yli kympin.Muistatko mikä oli erotus ja saitko pitää pinnoitetun paskan itselläsi?sain pinlock-visiirin vanhan tilalle maksamalla normaalin visiirin ja pinlock-visiirin hintojen erotuksen.
Ok, thx! Käynpä itse kyselemässä jos pääsis kauppoihin. Ja onneksi olkoon aloittajalle hankinnastaEn tiedä olisinko saanut pitää sen vanhan. Hintaero oli muistaakseni vähän yli kympin.
Muuten samoilla linjoilla, mutta mielestäni ilmanvaihto ei toimi kuumalla kelillä riittävän tehokkaasti. Joskus ratapäivillä kun mittari näyttää yli +20 niin meinaa ihan oikeasti happi loppua potan sisällä. Viileämmissä keleissä, ja ei niin riehakkaassa ajelussa toki aivan loistava kypärä.Mulla on ollut S1 tämän kesän käytössä. On loistava kypärä. Pinlock on ollut tänä kesänä aika ankarassa testissä, eikä ole mennyt huuruun kertaakaan sisäpuolelta. Visiirin ulkopuoli meni viimeksi tänään huuruun, kun syyläriin osuva sade höyrysi liikennevaloissa.
Tuuletus on hyvin järjestetty, ei ole liian kylmä tai kuuma. Aurinkovisiiri on loistava. Kypärä on hiljainen. Ei pahaa sanaa pysty sanomaan.
Kyselin tuota kesällä ja kuulemma ei olekkaan saatavilla, vaikka luettelosta sellainen löytyykin.Kokeiles lähintä jälleenmyyjää, tuli markkinoille tänä vuonna tuo tummennettu visiiri S1/S1 Pro/R1 malleihin.
Sehän on jännää, mulla sellainen nimittäin on, ja ihan suomesta ostettunaKyselin tuota kesällä ja kuulemma ei olekkaan saatavilla, vaikka luettelosta sellainen löytyykin.Kokeiles lähintä jälleenmyyjää, tuli markkinoille tänä vuonna tuo tummennettu visiiri S1/S1 Pro/R1 malleihin.![]()
No voi hemmetti.Sehän on jännää, mulla sellainen nimittäin on, ja ihan suomesta ostettuna![]()
Voisiko olla että sitä eri juuri sillä hetkellä ollut varastossa, eli ei sillä hetkellä saatavana.No voi hemmetti.![]()
Paikallinen jälleenmyyjä nimenomaan oli selvittävinään asiaa ja myöhemmin vastasi viestillä että ei ole saatavilla.
Viitsitkö näpätä kuvaa tuosta, vaikka niin että olisi tumma ja kirkas visiiri samassa kuvassa?
Tuon minäkin allekirjoitan...Sovitukseksi riittää kuulan ympäryksen mittaaminen mittanauhalla. Saksalainen (Itävaltalainen) täsmätyö pitää kutinsa eli koot ovat sitä mitä luvataan.