G
Guest
Guest
terve! onkos muita kohtalotoveita jotka ovat kaatuneet kapeentiellä teiskossa muroleen kanavalta tullessa tampereelle päin kohta on tarkasti pojankapeentie 393 liittymästä noin 60 metriä kapeeseen päin mutkassa. omalla kohdallani tämä tapahtui 20.8-2005 kello 15.10 mutkassa oli juuri parhaalla ajolinjalla niin paljon soraa että siinä sitten eturengas lähti alta ja sitten mentiin lujaa noin 25 metriä asvaltilla ja siitä vauhti ojassa pois vauhtia oli mutkaan tullessa noin 80 km/h tiellä sama rajoitus. paikalle tuli hetken kuluttua mies joka asuu siinä mutkan lähellä ja soi mulle että olit viides motoristi joka tänä kesänä meni kumoon samassa paikassa. onneksi itselle ei käynyt mitään pahempaa. vaatteen ja kypäri meni pahaan kuntoon ja polveen pieni hiertymä ja paikat pirun kipeänä nyt. mutta 2004 mallinen yamaha fz6s meni vielä pahempaan kuntoon oikealta puoleltaan että hinurilla mentiin pois. onneksi on ifiltä uusarvolunastusturva kun korjaamolta ilmoitettiin pelkkien osien hinnaksi noin 7000euroa elikä tässä nyt odotellaan vakuutustarkastajan soittoa ja täytellään lappua tiehallinnolle korvauksista kun olen ihan 100% varma että jos sitä santaa ei siinä mutkassa olis ollut niin en olis myös kaatunutkaan. ja sen paikalla tulleen miehen sanat jäivät soimaan korviin että viides olit tänä kesänä samassa paikassa elikä on siinä jotain mätää tiessä ei kaikki motoristit ole voineet tehdä ajovirhettä samassa mutkassa kun se ei ole mitenkään erikoinen mutka. poliisit kävivät kuvaamassa paikan ja samalla sain huomautukset liikenne turvallisuuden vaarantamisesta liitän poliiseilta saamani kuvat korvaushakemukseen tiehallinnolle. luulis löytyvän ainakin joku kohtalotoveri jos tosiaan olin viides mopoilia tänä kesänä samassa paikassa. poliiseilta ei löytynyt ainakaan raportteja samasta paikasta mutta eiväthän kaikki välttämättä kutsu poliisia paikalle. ilmottautukaa jos tiedätte paikan ryynänneen kaverin.