• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Onko esim Posaria mietinnassa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ttuttu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hei idea : Laittakaas tähän listaa ketkä kaikki varmasti osallistuis Posariin JOS joku sellaisen järkkäis, niin ei tartte mahdollisten puuhamiesten/-naisten istua peräreikä pakkasessa sen eteen että tuleeko kukaa tai ei.

Posarihan on siis Porin reposaaressa järjestetty mopopoikain ja -tyttöjen yhteistapaaminen jossa laulu raikaa, tajuntaa laajennetaan laillisesti ja kaikilla on tavattoman hauskaa, kuulemma. (its en siis ollut mutta kaikki jotkaon olleet ovat kehuneet)

Vinkki, älkää puuhatko sitä koulujen päättäjäispäivälle, ei vappuun eikä juhannukseen, se on jo mennyt Gotlandringille !

:smoking:

Viimeksi muokattu:
Kevätkokouksessa tästä oli juttua... Ei taida toteutua kun ei ole järjestäjiä! Siis tarkoitan tekijöitä!

Viimeksi muokattu:
Ei ole se paikka ongelma vaan se ettei ole ketään kuka saisi tuon tapahtumaan!

Eikös tuo tämänvuoden Kesäpäivän konsepti vaikuta osittain samanlaiselta kuin Posari tyyppinen viikonloppu?

W-P sanoi:
Kiitti; aika hyvä poppoo.

Toi Karkovin huomautus oli hyvä; siinähän on samoja elementtejä. Tuo Räyskälän setti on hieno.

Teen vähän tiedustelua sesongin alkaessa ja kahtellaan, josko jotain järkevää kehkeytyisi.

Kyllä sinne Posari mahtuu kalenteriin kuitenkin. Kesäpäivät on vasta elokuun lopussa, joten alkukesän hassutteluviikonloppu olisi ihan kohdallaan.

Spontaani hassuttelu näin keväällä tapahtuu Pärnussa ja jos alkaa vetään sakkia niin oiskos mahis tehä virallinen häppeninki?

W-P sanoi:
Harkitsin vakavin mielin hassuttelua Pärnussa; mutta kun mulla ei oo nastarenkaita eikä märkäpukua biitsille:itkupilli:

No hommahan on niin että sinne saa tulla vaikka pääsiäisen kunniaksi luudalla lentäen tai sitten vaikka autolla. Kylpylässäkään ei varmaan kylmä tulisi jos mieli tekee hihhuluida vedessä.

Suzu-ukko sanoi:
No hommahan on niin että sinne saa tulla vaikka pääsiäisen kunniaksi luudalla lentäen tai sitten vaikka autolla. Kylpylässäkään ei varmaan kylmä tulisi jos mieli tekee hihhuluida vedessä.
Oli miten oli, mutta kyllä tää Pärnu on ihan oma juttunsa. Posari on ollut ajokaudella - ja sellaista voisin harkita minä ja ehkä useampi muukin rairai-henkinen orgesterilainen... :smoking:
Olettaen että osuu perinteisten perhekokoontumisten ulkopuoliseen, miksei lapsellisillekin, sopivaan ajankohtaan (vkonloppu la-su) - ja mikäs sen mukavampaa jos sinne vois tulla pärrällä, ilman välivillahousuja... -Eli anna ajatuksen lentää W-P, jos ei Prahaan niin miksei johonkin ....holmaan? :wanna:

Motoristorante sanoi:
sellaista voisin harkita minä ja ehkä useampi muukin rairai-henkinen orgesterilainen... :smoking:

Siis täh ?! Onko sellaisia OIKEESTI olemassa?? :p

No mulla on päässä reissua sinne ja tänne mielessä tyyliin 3-4 vrk pitsoina tai sitten vaan paikka ja silloin ja silloin . Tää Pärnu nyt vaan testi että herättääkö ees keskustelua tai intoa olla jopa messissä jollain kulkuneuvolla millä tykkää tulla. Jos ei kelpaa niin ei kelpaa jos kelpaa niin kelpaa. Mutta tais olla W-P joka tälläsen idean anto ilmoille että mitäs jos tämmösiä tehtäs ja tässä ois vissiin sit eka?

Motoristorante sanoi:
Usko vaan :right: -todistettavasti ainakin ollut: 42 osallistujaa v.2013... :jippikaijee:

Taisin mäkin sillä käydä kääntymässä, mutta oli pakko tulla ajoissa kotiin, kun oli velvoitteita kotirintamalta. Olihan siellä vauhti päällä.

Mä oon tässä kyllä mukana, jos vain (taas) kalenteriin sopii ! :jippikaijee:

Suzu-ukko sanoi:
No mulla on päässä reissua sinne ja tänne mielessä tyyliin 3-4 vrk pitsoina tai sitten vaan paikka ja silloin ja silloin . Tää Pärnu nyt vaan testi että herättääkö ees keskustelua tai intoa olla jopa messissä jollain kulkuneuvolla millä tykkää tulla. Jos ei kelpaa niin ei kelpaa jos kelpaa niin kelpaa. Mutta tais olla W-P joka tälläsen idean anto ilmoille että mitäs jos tämmösiä tehtäs ja tässä ois vissiin sit eka?

Jees söör. Älä vedä maitohapoille. :D Ihan hyvä idis! Kelpaa jos kelpaa/pääsee... Kyllä mäkin toivon että puuhapetterit ja -marjatat saa jengin liikkeelle. Enemmän tarjolla = enemmän aktiviteettia = tod.näk. joku "osuu kohdalle" - kullekin säädylle... :respect:

Motoristorante sanoi:
Jees söör. Älä vedä maitohapoille. :D Ihan hyvä idis! Kelpaa jos kelpaa/pääsee... Kyllä mäkin toivon että puuhapetterit ja -marjatat saa jengin liikkeelle. Enemmän tarjolla = enemmän aktiviteettia = tod.näk. joku "osuu kohdalle" - kullekin säädylle... :respect:

Siis maito on jees niin sano aikoinaan julkkiksetkin. Enkä minä moksahda kuha keuhkoan että juttu näkys :grin:

Back