Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Siihen on ihan budjetissa varattu fyffee...ttuttu sanoi:Onko? Tai jotain.....?![]()

GuessWho sanoi:Viimeksi muokattu: GuessWho, Tänään klo 17:24. Syy: kakki sana muutettu modesuojatuksi kaikki sanaksi

W-P sanoi:Kiitti; aika hyvä poppoo.
Toi Karkovin huomautus oli hyvä; siinähän on samoja elementtejä. Tuo Räyskälän setti on hieno.
Teen vähän tiedustelua sesongin alkaessa ja kahtellaan, josko jotain järkevää kehkeytyisi.
W-P sanoi:Harkitsin vakavin mielin hassuttelua Pärnussa; mutta kun mulla ei oo nastarenkaita eikä märkäpukua biitsille![]()
Oli miten oli, mutta kyllä tää Pärnu on ihan oma juttunsa. Posari on ollut ajokaudella - ja sellaista voisin harkita minä ja ehkä useampi muukin rairai-henkinen orgesterilainen...Suzu-ukko sanoi:No hommahan on niin että sinne saa tulla vaikka pääsiäisen kunniaksi luudalla lentäen tai sitten vaikka autolla. Kylpylässäkään ei varmaan kylmä tulisi jos mieli tekee hihhuluida vedessä.

Motoristorante sanoi:sellaista voisin harkita minä ja ehkä useampi muukin rairai-henkinen orgesterilainen...![]()
Knaku sanoi:Siis täh ?! Onko sellaisia OIKEESTI olemassa??![]()
-todistettavasti ainakin ollut: 42 osallistujaa v.2013... 
Motoristorante sanoi:Usko vaan-todistettavasti ainakin ollut: 42 osallistujaa v.2013...
![]()

Suzu-ukko sanoi:No mulla on päässä reissua sinne ja tänne mielessä tyyliin 3-4 vrk pitsoina tai sitten vaan paikka ja silloin ja silloin . Tää Pärnu nyt vaan testi että herättääkö ees keskustelua tai intoa olla jopa messissä jollain kulkuneuvolla millä tykkää tulla. Jos ei kelpaa niin ei kelpaa jos kelpaa niin kelpaa. Mutta tais olla W-P joka tälläsen idean anto ilmoille että mitäs jos tämmösiä tehtäs ja tässä ois vissiin sit eka?

Motoristorante sanoi:Jees söör. Älä vedä maitohapoille.Ihan hyvä idis! Kelpaa jos kelpaa/pääsee... Kyllä mäkin toivon että puuhapetterit ja -marjatat saa jengin liikkeelle. Enemmän tarjolla = enemmän aktiviteettia = tod.näk. joku "osuu kohdalle" - kullekin säädylle...
![]()