• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

On se vaan niin kaunis, 1190 Adventure

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sarkka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Virtahepo... Saako tuota millään järkevällä dieetillä alle 200 kilon? Putki ainakin näyttää sellaiselta 20-kiloiselta ja akkukin varmaan 10 kg.
Ja turha sanoa, että mene punttisalille. Olin käynyt ja huomasin heti, ettei ole minun lajini.

Adventure tuli testattua ja onhan se melkoisen hauska laite. Metsään en sitä viitsinyt viedä mutta piki/hiekkateillä sillä kurvailin ja on se kyllä monipuolinen pyörä, kuten alla oleva videokin todistaa. Alla oli se pikkupyöräinen Adve ja mutkatietä ajaessa kävi mielessä että tämä pitäisi viedä radalle käskytettäväksi, pyörä oikein kerjää kovaa kättä ja sitä ei voi sille tarjota tieliikenteen keskellä.

Ulkonäöstä voi aina olla eri mieltä mutta mun silmään Adve on hyvän näköinen, mä en taas perusta noiden katupyörien lookista ja lyhyistä joustoista joten jokaiselle jotakin.

http://www.youtube.com/watch?v=_VpIxhcOxBI&list=PL_v8Ikklpx7mLax62mW_0jo1DPJtgDJjm

kotterokuski sanoi:
Oooh...edelleen :rakastunut:.

Onko hjuva vai? :D

Osaakko analysoida jotta MIKSI? Ihan vaan koska kiinnostais lukea ihan kotomaan kielellä, normaalissa jokapäiväsessä käytössä, normaalin suomalaisen jässikän kirjottamia kokemuksia. Jotenki niissä olis potkua enemmän ku 11 kappaleessa ulukomaan kielisiä artikkeleita. :D

lario sanoi:
Kauneutta on monenlaista ja monta mielipidettä, mutta tuohon tapaukseen sana "kauneus" vaatii hyvää mielikuvitusta ja sovittelua:p
Keula on yhtä nätti kuin virtahevon perse mutta voihan tuo muuten ola soiva peli:thumbup:

Minä oon ajellu 15000 kilsaa menneenä kesänä eikä vikoja ole ollu. Ainoastaan sivuseisontatuki meni rikki ja takuu korvasi sen välittömästi. Ei muuten ole vituttanut yhtään omistaa tätä kotaria . Ajaminen ollu pelkkää huvia jokaisella metrillä mitä sillä olen ajanu. :jippikaijee::jippikaijee::jippikaijee:

Siinähän on varmasti ongelma suodattimessa. Mielenkiitoiseksi tulee miten tehdas suhtautuu moottorikorjauksiin.

No jos on selkee suunnittelu käpy (materiaali ei kestä kuumuutta) niin tehdas joutaisi kokonaan vastuuseen kun eivät ole testanneet kunnolla muualla kuin asfaltilla. Tätä mieltä minä.. :jpstyle:

Tuomioita on turha jakaa ennen kun tehdas on sanonut viimeisen sanan korjausten osalta, ongelma on tiedossa ja siihen tulee aikanaan ratkaisut.

Tuntuu siltä että suurin ongelma on niillä joilla ei kyseistä pyörää edes ole...

Koheltaja sanoi:
Tuomioita on turha jakaa ennen kun tehdas on sanonut viimeisen sanan korjausten osalta, ongelma on tiedossa ja siihen tulee aikanaan ratkaisut.
Juuri näin ja sitä odotellessa, tavallisen kuluttajan kannalta, miten uskaltaa tehdä hankintasitoumuksia mistään KTM:n uutuusmallista, ennen kuin luotettava selvitys tulee ja vahingon kärsineet kuluttajat saavat asiansa, siis pyöränsä kuntoon.

Nimittäin sattumoisin tai sattumatta, eräs toinen kaverini oli solminut vaihtokaupat tästä mallista - raha ei ole vielä liikkunut ja ainakaan minä en uskaltaisi laittaa latiakaan menemään, ennen kuin on täysin varmaa, että alle tulisi luotettava ja soiva peli.

Tässä pyörätyypissa kun tarjontaa riittää, ollen juurikin se tyyppi, joka meikäläistä kiinnostaa kaikkein eniten, kun SportTouringin aika on ohi.

Koheltaja sanoi:

Tuntuu siltä että suurin ongelma on niillä joilla ei kyseistä pyörää edes ole...

No nyt taitaa arvon Koheltaja olla nimimerkkinsä mukainen, luitko yllä olevaa artikkelia lainkaan mikä on kurapyöräilijöiden foorumilla? Ja ei tässä kukaan tuomiota ole mielestäni yllä jakanut vaan asiasta on keskusteltu vain ja saa kai näihin osallistua eri pyörilläkin ajavat? :right:

K-Päkä sanoi:
Ja ei tässä kukaan tuomiota ole mielestäni yllä jakanut vaan asiasta on keskusteltu vain ja saa kai näihin osallistua eri pyörilläkin ajavat? :right:

Motoristi1958 sanoi:
Laittaa parikyt tonttua mopoon ja sitten käy noin, korjaa takuu mitä korjaa...

Ehkä kärjistin kommenttini mutta eikös Motoristin viestistä saa käsityksen että vika hoidetaan miten hoidetaan? Käsitykseni mukaan kyseinen vika on edelleen open case ja jonkinlaista päivityspakettia on tulossa.

Kyllä ko. pulju on tähänkin asti hoitanut takuu asiat erittäin mallikkaasti. Monesti myös takuuajan jälkeen, mikäli ongelma on ollut jokin "tyyppivika". Moottorin sisään räjähtänyttä kytkinkruunua (SuperDuke, ajettu 52 tkm) eivät korvanneet kun oli aika pitkälti kuskin ajotavasta johtuva :D

-Matti

Back