Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JMH sanoi:Kuinkas suulas kaveri tämä V2 (Tuukka) on. Meinaan vain, että pitäisikö porukan rynnätä vaatimaan kaveria vaikka korporaation aamuun kertomaan projektistaan. On siellä ollut turhempiakin jätkiä.
Juutana sanoi:Itse olen tästä about kuukausi sitten jättänyt juttuvinkin Korporaatiolle. Ei varmaan haittaa tekisi jos sinne muiltakin tulee samaa ehdotusta.
vzv sanoi:Sellainen hyvin välillinen muistelo suomalaisista TT-ajoissa: Joskus 90-luvulla meillä pyöri kerhon osastolla MP-näyttelyssä Man-saaren on-bike-video (ne olivat siihen aikaan aika harvinaista kamaa). Siihen pysähtyi sitten sellainen vanhempi suomalainen herrasmies, joka sanoi itse ajaneensa siellä Nortonilla 50-60-lukujen vaihteessa. Mietin että onkohan tuo ihan tosissaan, mutta setä vaan muisteli kuinka harjoituksissakin oli ollut niin sumuista että mutkia ei näkynyt ollenkaan vaan piti vetää muistin varassa "...tuon postilaatikon kohdalta taitetaan vasempaan..."
Eikä mennyt kuin viikko ja Hesarissa oli juttu kyseisestä herrasta joka oli todella kilpaillut Man-saarella silloin. Nimi on kyllä unohtunut, etunimi saattoi olla Harald.
Ja yksi haja-ajatus vielä: Man-saarella kilpailemisen vielä ymmärtää ehkä jotenkin, onhan se maailman kuulu kisa jota tullaan katsomaan kauempaakin. Mutta koko Irish Road Racing-sarja on jotenkin vielä puhtaampaa hulluutta. TT on osa ko. sarjaa, mutta jossain Tandragee 100-ajossa tai Cock O' The North-kisassa tiet ovat vielä kapeampia, kisaajat vielä hullumpia ja jos voitat niin koko v-un maailmassa on ehkä 1500 ihmistä jotka kiinnittävät asiaan mitään huomiota. Jos kuolet siellä niin kiinnostuneita on vielä vähemmän. Katsokaa vaikka YouTubesta koodilla "Irish Road racing" niin tiedätte mistä puhun.
vzv sanoi:Sellainen hyvin välillinen muistelo suomalaisista TT-ajoissa: Joskus 90-luvulla meillä pyöri kerhon osastolla MP-näyttelyssä Man-saaren on-bike-video (ne olivat siihen aikaan aika harvinaista kamaa). Siihen pysähtyi sitten sellainen vanhempi suomalainen herrasmies, joka sanoi itse ajaneensa siellä Nortonilla 50-60-lukujen vaihteessa. Mietin että onkohan tuo ihan tosissaan, mutta setä vaan muisteli kuinka harjoituksissakin oli ollut niin sumuista että mutkia ei näkynyt ollenkaan vaan piti vetää muistin varassa "...tuon postilaatikon kohdalta taitetaan vasempaan..."
Eikä mennyt kuin viikko ja Hesarissa oli juttu kyseisestä herrasta joka oli todella kilpaillut Man-saarella silloin. Nimi on kyllä unohtunut, etunimi saattoi olla Harald.
Ja yksi haja-ajatus vielä: Man-saarella kilpailemisen vielä ymmärtää ehkä jotenkin, onhan se maailman kuulu kisa jota tullaan katsomaan kauempaakin. Mutta koko Irish Road Racing-sarja on jotenkin vielä puhtaampaa hulluutta. TT on osa ko. sarjaa, mutta jossain Tandragee 100-ajossa tai Cock O' The North-kisassa tiet ovat vielä kapeampia, kisaajat vielä hullumpia ja jos voitat niin koko v-un maailmassa on ehkä 1500 ihmistä jotka kiinnittävät asiaan mitään huomiota. Jos kuolet siellä niin kiinnostuneita on vielä vähemmän. Katsokaa vaikka YouTubesta koodilla "Irish Road racing" niin tiedätte mistä puhun.
SuzukiV2 sanoi:Mun täytyy nyt korjata vähän, että ei niissä irlannin kisoissa ole mitään hullua, päinvastoin siellä paikalla olijoista kaikki osapuolet viihtyy eikä kukaan koe tulevansa ryöstetyksi tai aikaansa tylsäksi. Vertaisin ratakisoja vähän firman karting kisoihin, missä on huolehdittu vauhdit ja olosuhteet niin turvalliseksi, että kuka tahansa jolla on varaa voi ottaa osaa.
Oon itse ajanut Cookstown 100:n, Ulster GP:n ja Mid Antrimin 150:n (viimeisessä pelkän harjoituspäivän kilpailujen peruuntuessa olosuhteiden vuoksi) ja kaikissa on ollut hauskaa kuten kaikilla muillakin yleensä huomattavasti enemmän kuin 1500:lla paikalle tulleella katsojalla.
Pelkästä paikalla käymisestäkin antaisin peukutusta, mutta se että käy siellä ajamassa on aika mykistävä suoritus. Kalenteri ostettu.

SuzukiV2 sanoi:Kiitoksia suuresti kaikille kalenteri ostaneille tuesta! Toivottavasti sitä kehdataan pitää näkyvilläkin edes jossain
Sen verran vielä uutistakin, että olen ilmoittautunut myös TT Zeroon johon sopiva kalusto löytyi niinkin läheltä kuin Kangasalta! Pyörä tulee olemaan Brammo Empulse TTX pyörästä rakennettu raaseri!