Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joka kerta kun näitä videoita kattelee, niin tulee väkisinkin mieleen että laittaisko ton oman prätkän myyntiin ja hankkis jotain miedompaa. Menee ominaisuudet hukkaan. Mutta onneksi toi tunne kestää vain hetken ja taas tekee mieli lähteä ajamaa 
vtwin sanoi:Michael Dunlop, TT2013, Supersport race, Lap 3.
Itse olisin parissa kohtaa himmannut vähän enemmän.![]()

Pitkiss sanoi:Tuukan support kalenteri roikkuu seinällä ja kohta saa kääntää uuden kuvankin esiin.
Millonkas sitä uutta support-tavaraa tulee myyntiin??![]()
PoS sanoi:Kaikesta tästä ylimääräisestä showsta johtuen ei ole ollut aikaa tai voimia keskittyä kaluston ulkopuolisiin asioihin, josta syystä nyt on support-tuotteet jääneet jokseenkin retuperälle. :/

Knaku sanoi:First things first ! Jos ei ole miehillä kalusto kunnossa, niin sinne taitaa olla turha lähteä turistiksi.
JA vaikkei mulla ois yhtään varustetta, niin Tuukan puolesta jännitän ihan täpöillä.![]()

Motohtori sanoi:Aivan käsittämätöntä menoa. Nämä kaverit tulee jostain toiselta planeetalta. Noissa vauhdeissa tie kapenee ja marginaalia virheelle ei ole.
Knaku sanoi:First things first ! Jos ei ole miehillä kalusto kunnossa, niin sinne taitaa olla turha lähteä turistiksi.
JA vaikkei mulla ois yhtään varustetta, niin Tuukan puolesta jännitän ihan täpöillä.![]()