Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Empä ollut huomannut setä-Zamin kysymystä.palijo se sun TT kulkee nykyään?Meillä oli niin yksinkertainen politiikka tuon suhteen kotona, ettei ollut valinnan vaikeutta-> Isä sanoi, että itse saa maksaa virityksen ja siitä mahdolliset seuraukset eli sakot.
Eli tiellä ajoin vakiolla ja kotona sai sitten ajaa kyllästymiseen asti virivirimopoilla ja pyörillä, oli nimittäin riittävästi tilaa tuolla maaseudulla.
Nyt "aikuisena" kun rakentelin tuon TT:n, niin sitä on tullut.. kröhöm.. optimoitua moottorin puolelta.
ja mitä vir..ee optimointipallikkaa siinä on?
just, just, mulla o hieman päinvastasta ongelmaa.Empä ollut huomannut setä-Zamin kysymystä.palijo se sun TT kulkee nykyään?Meillä oli niin yksinkertainen politiikka tuon suhteen kotona, ettei ollut valinnan vaikeutta-> Isä sanoi, että itse saa maksaa virityksen ja siitä mahdolliset seuraukset eli sakot.
Eli tiellä ajoin vakiolla ja kotona sai sitten ajaa kyllästymiseen asti virivirimopoilla ja pyörillä, oli nimittäin riittävästi tilaa tuolla maaseudulla.
Nyt "aikuisena" kun rakentelin tuon TT:n, niin sitä on tullut.. kröhöm.. optimoitua moottorin puolelta.
ja mitä vir..ee optimointipallikkaa siinä on?
Kuski 100kg -> 64km/h tasamaalla. VAKIOVÄLITYKSILLÄ ja vakiota matalammalla kumilla (2.75"->2.5")!!![]()
Kansi on lähes oikean muotoinen, kanavista vain valupurseet poistettu, tiivisteet muotoiltu/optimoitu, mäntä yksirenkainen, kurkun virtauspinta-ala vakioitu koko matkalle, vakiokaasariin (Ø11 Bing) muotoiltu imukartio epoksista, powerfilter, etukäyrän lämpöeriste, vakioäänärin kuorissa säädettävä paisuntakammio, jäähdytysilman kulkua muokattu..jne
Vielä pitäisi pakopuolen lämpöjä saada alemmas ja vauhtipyörää keventää tai vaikka poistaa koko mokoma..