Omistatko korjaamokäsikirjaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ShadowC2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Omistatko korjaamokäsikirjaa? - oman pyörän mallisen vai yleismallia?

• 1. on oman pyörän korjaamokäsikirja ja myös teen itse huollot

Ääniä: 1 100,0%
  • 2.                ---  "  ----                mutta ihan omaksi ilokseni katselen, asentajat on erik

Ääniä: 0 0,0%
  • 3. ei ole vielä tehtykkään sellaista mutta aion ostaa kyllä

• 4. en omista kun en muuta huoltoa harrasta kuin öljyn vaihto ja ketjujen rasvaus

• Ääniä yhteensä
    1
Haynesin kirja löytyy TransAlpiin ja räjäytyskuvat koko pyörästä  
062802jumpie_prv.gif
Onpi sitten kiva vängätä varaosamyyjien kanssa, jotka koittaa opettaa tyyliin "Kyllä mä tiedän, ettei SUN pyörässä oo tollasta osaa..."  
033102bebe_1_prv.gif
Onneks on poikkeuksiakin, tuleepi nykyään asioitua niissä puljuissa, joissa myyjä uskoo asiakkaan tietävän mitä pyöräänsä tarvii
smile_org.gif

Huoltokirja löytyy ja se on ollut kyllä tarpeellinen korjauksia tehdessä
062802moto_prv.gif

Korjaamokäsikirja tuli nettilöytönä, seuraavaan pyörään on jo olemassa korjaamokässäri, mutta pyörästä vielä kaupat tekemättä.

oisko mitään sivua, mistä sais selville, saako omaan pyörään korjaamokäsikirjaa ja mihin hintaan.
Pyöränä honda cbr125r.
baaa.gif

Alfameriltä tilattu huoltokirja löytyy. Huoltojen tekemiseen pätee se vanha sanonta: Kaikki tarvii itte tehdä et tulee kunnolla tehtyä.
wink.gif

Kyllä omostan ja yleiset huollot teen itse, mutta määräaikaishuollot (=valohoito!!!) käytän "liikkeessä", jotta saa ne (järjettömän) kalliit merkinnät takuuvihkoon!

En omista. K pyörään sellaisen kyllä tarviis, mutta eipä taida saada venäläisiin kummoisiakaan? No eiköhän se kasaan saada ilmanakin.

Omaan pyörään ei heinäsen yms julkkujen kirjoja löydy. Tehtaan workshop-manuaalin kaiketi saisi vaihdettua järjettömän suureen summaan rahaa, joten jäänyt hankkimatta.

Noh, takuuta on vielä pari vuotta jäljellä, joten eiköhän ne suurimmat huollot joka tapauksessa tee joku muu.

Edittiä: Hintaa kirjasella näköjään, n70£ / 100€. Eipä se nyt niin "järjetön" hinta enää ollutkaan, vaikka ei ihan ilmainenkaan.

Tehtaan oma korjaamokäsikirja löytyy toki. Nykyään on varsinaisissa manuaaleissa niin vähän laisesti infoa pulttien oikeista kireyksistä ja niinkin perusasioista kuin öljymääristä jne. että melkein pakkohankinta ostaa tuollainen tai imuroida/ostaa Meksikosta.

oman pyörän huoltokirjan lisäksi löytyy muitakin huoltokirjoja ja muuta asiaan liittyviä

Haluan tuntea pyörän joka osan

Piti nyt kuitenkin laittaa kohtaan kaksi ruksi. Toinen hankki pyörääni varten huolto-opuksen ja hän se loppujen lopuksi tekee hommat eli leikkii asentajaa. Minulle jää sitten
pftroest.gif
kun homma ei onnistu
biggrin.gif

Enpä omista sellaista mutta eipä tuota tuu tehtyä ite oikeestaan mitään huoltoja. Huoltoliikkeet on sitä varten
biggrin.gif

Back