Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Suikan mukana tuli kirjanen, mikä oli hyvä asia kun parisen talvea sitten tuli tehtyä täysi mittainen koneen purku ja kasaus jossa uusittu lähes kaikki laakerit ja muut kulutus osat.
Clymerin manuaali löytyy, tehtaan manuaali olis parempi. jos tarvii pultteja hommata esmes niin kaikki tieto löytyy siitä opuksesta, ei tarvi arvailla. huoltoliikkeet ei mun moperiin koske.
Kyllä löytyy, mutta valitettavasti vain saksankielinen opus, mut kyllä senkin kanssa toimeen tulee. Näin pa-budjetilla on pakko yrittää tehdä kaikki mahdollinen itse. Olis se joskus kiva kun olis rikas, mutta elämä on.
...pakko olla jos meinaa pitää pitkään. On nuo mp-huollot vähän niin ja näin ku on sitä kiirusta kaikilla ja sitäpaitsi, mikään ei ole sen VARMEMPAA kun tekee ite nii sit se kans ON ! Samalla tietennii oppii uutta kun tekee....
RT:hen on Haynes -manual
LT:hen netistä imutettuna kuvineen päivineen.
Houltohommat omatoimisesti ovat varmemmalla pohjalla, kun katsoo manuaalista ohjeet. Nykyiset laitteet vaan alkavat olla teknisesti melko hankalia, eikä aina tahdo löytyä oikeanlaisia työkaluja ja mittareita. Tähän asti olen kyllä pyörieni huollot itse tehnyt.