• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Omistajan käsikirja Yamaha FZR 600

Omistajan käsikirja Yamaha FZR 600 haussa. Onko kellään ylimääräistä  josta voisi luopua tai tietääkö joku netistä saitin josta voisi ladata tai tulostaa sen?

Mulle kelpaisi ihan kopiotkin siitä ja voisin itse kopiotkin ottaa  
smile_org.gif

Olen lukenut foorumeja, googlettanut netissä ja etsinyt ko. manuaalia, vaan en ole löytänyt  
confused_orig.gif

Tarkoitatko huoltomanuaalia?
Mulla on tuossa kansiollinen printattuna, alkup. pdf:t on varmaankin työkoneella. Katson maanantaina mitä löytyy jos haluat.

Manuaaleja
Tuolla on muutamia vaihtoehtoja, joista voi aloittaa....
Sivustoilla myös omistajan käsikirjoja.  
062802moto_prv.gif
smile_org.gif
Kiitos, löysin Owners manuaalin FZR600L ja FZR600LC

withstupid.gif
mutta.. mikä merkitys on (manuaalia ajatellen) kun mallitarkennuksen perässä (rekisteriotteessa)on mulla - 3HE eikä L:llää tai LC:tä kuten manuaalis. Mistä kirjaimet tulevat, ja onko niillä jotain tähdellistä merkitystä?

... L:llää tai LC:tä kuten manuaalis. Mistä kirjaimet tulevat, ja onko niillä jotain tähdellistä merkitystä?
Ilman mitään vastuuta: joissakin Yamahan manuaaleissa C tarkoittaa California-mallia, tunnistaa mm. bensahöyryjen keräysjärjestelmästä ja siitä, että on noin kilon painavampi kuin rinnakkaismalli.

Tästä nimenomaisesta tapauksesta en tiedä mitään (kun en ko. manuaali mistään löytänyt).

Back