• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oltiinko sitä kilttejä?!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Diapason
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Toikos se Pukki muutakin kuin sukkia ja kalsareita?

Löytyikö pakkettien seasta mopoiluun liittyviä paketteja?

Itse olin ollut tosi kiltti.

Tuutti mittakaavassa 1:24. vm-70.
Fjr mittakaavassa 1:1. vm-09.
Varashälytin Scorpio SR-i900.

Pukki pahalainen tosin verotti tililtäni lahjat.

71161.gif

Pari änkkärien pesutulppia,sivujalan aluslätkiä,lahjakortti Mp-liikkeeseen,muksulle kypärä ja tartuntavyö,vieterivetoinen HD pienoismalli.Taidettiin olla aika kilttejä paitsi äippä joka ei saanut mitään MP rompetta.
biggrin.gif

Moporompetta hyvinkin...
smile_org.gif

Kahvapainot (joissa oli cbr-logot), kaasukahvaan se käden lepuutin (pukki varmaan kuunnellu tarpeeks viime kesänä käden puutumista  
tounge.gif
), kahvanlämppärit "pukki" lupas laittaa heti ens tilassa ja venat sääti + ketjunkiristimen vaihto ennen joulua ja teki kytkinkahvan joka on pikkasen lähempänä  
062802jumpie_prv.gif

Lisäks huppari, t-paitaa (mopologoilla tietty)
Ainiin ja 2 Camaroa (-68), avo- ja kovakattonen (pienoismalleja tosin  
tounge.gif
)

Kyllä on oltu niiin kilttiä  
biggrin.gif

Jotku spesiaalisukat mp-käyttöön tuli...
tounge.gif
Ja itse ostettuna uus öljytikku pyörään, jonka korkissa lcd-näyttö öljynmäärälle ja -lämpötilalle.

Juu! Pukki toi kaiken mitä olin toivonut!

- Airoh stealth senior potan
- EVS kurapuöräily alus shortsit
- Merkkiuskollisen pipon
- Uudet linssit ajolaseihin
- Hemmon Jouluseteleitä n määrän

Kaikki tosin toimitin itse pukille, eli varmistin saamisen  
tounge.gif

Niin juu, vaimo sai z-kwaakkuun peilit, joista näkee muutakin, kuin olkapäät...

Joulupukki (naapurin kiltti setä) tuo Floridan reissulta lahjaksi PC:hen Igniton module mokkulan. Muuten tais olla aika vähissä noi lahjat eli tuhma olen tainnut olla.  
wink.gif

mopon lisukkeet on menny omaan piikkiin, mut olihan pakettiin ilmestyny uus karttakirja, tankkilaukkuun sopivaa mallia.

skandinavian kartat siitä löyty ja emäntä sano, että ensin saat tutustua pohjoismaihin ennen ku mihinkään eurooppaan lähdet...  
smile_org.gif

mut löytyhän sieltä sitte euroopankin kartat pienempänä ku tarpeeksi etsin..  
wink.gif

sais vaan joskus aikaiseksi lähteä kiertämään..

Back