Ihan omakohtaisena kokemuksena ja mielipiteenä voin kertoa, että omissa pyörissäni parhaiten ovat toimineet juurikin Mobil Delvac MX 15-40 öljyt. Mainitsemasi Elf elikkäs keijuöljy toimi myös, mutta ei kestänyt 24h rautaperäajoa.
Itse olen käyttänyt Kawazaakkereissani (entiset GPZ 500s, ZZR 600 ja nykyisessä z750 -04) ensin ns. mp-öljyjä ja kuitenkin jokaisessa edellä mainituissa hoisi loppujen lopuksi ja nykyisessä sekä myös perheen toisen motoristin er6 -06 pyörässä nykyään voitelua hoitaa ainoastaan edellämainittu Mobilin yleisliukaste.
Syynä on ainoastaan ja vain se, että kaikista kokeilemistani ns. mp-öljyistä (Castrol, Motul, Shell...) poiketen tuo öljy on oikeasti toiminut. Nykyisissä "Hi Tech" Kawazaakkereissamme olen todennut ominaisuuksien Delwakilla heikkenevän noin 4000 km kohdalla (okei, öljyt on ollut koneessa myöps talven kylmäsäilytyksen ajan, nyt noin 1000 km ajettuna, en tiedä vaikuttaako asiaan). ''
Ominaisuuksien itse katson heikkenevän silloin, kun vaihdetta vaihtaessa alkaa kuulua normaali castrol kolahdus (siis se minkä yleensä saat aikaan jo suht tuoreilla ns. mp-öljyillä, varsinkin Castrolin punaisella liimalla).
Oma kwaakku (z750) saa kyllä kokeilla kierrosten rajoitintakin aina silloin tällöin, mutta ei se ole Delwakkia kiinnostanut - se vain tekee woitelutehtäväänsä, ja tekee sen hyvin.
Tuolla jonkun jo aiemmin maininneella kawazi.net foorumilla aikahyvin vaikuttavalla "Kawabatalla" on myös 12r-kulkine ja hemmo on pitkän linjan kawalainen ja delwac-addikti. Kannattaa varmaan kysellä häneltä tarkempia kokemuksia ko. Kwaakusta ja Delwakin vaihtoväleistä. Bata taitaa vaan käyttää wanhaemman kansan Delvac Super 15-14 öljyä).
Juu editoin, kun tuli pikku kirotuswihre.