• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Öljysuositukset LC8:iin

Mä kippasin tohon omaan SD:hen lisäksi Belray exp sae 50 kun alko olla pinta alhaalla. Sisällä taitaa olla motorex powersynt.

Minä laitoin motorexin 10w-60 power synttiä ja vaihteet menee päälle kuin unelma, ei juuri minkäänlaista kolahtelua vaihdettaessa. Kolahteli aina ennen kun käytti 10w-50 motorexin power synttiä.

Kattelin huoltokuitteja, ja sisällä on HONDAN GN4 öljyä. Hyi sattana, hondan homoöljyillä olen siis ajellut. Huomenna menee vaihtoon, paan sinne belray exssäää.

se gn4 on mineraalia tietääkseni. melkein delvacinveroista. nuo suositellut ktm:n viskoluokat 60-50, tosin vaatinevat em. täyssyntisiä öljyjä eli bel ray, motorex, tb, tms.

se gn4 on mineraalia tietääkseni. melkein delvacinveroista. nuo suositellut ktm:n viskoluokat 60-50, tosin vaatinevat em. täyssyntisiä öljyjä eli bel ray, motorex, tb, tms.
Niinhän se on ja ihan hyvä öljy vissiin onkin. Mutta tuo kuumanpään viskositeetti sais olla oikeasti tuon 50 jo mekaanisten äänien vuoks jos ei muuta
biggrin.gif
Mulla sattuu olemaan noita Belrayn litkuja, joten niitä koneeseen....SD näyttää hörppäävän vähän ölppää kyllä. Paluu tulevaisuuteen kun eka iso mopo FZR 1000 exup söi litran tonnille
tounge.gif

Niinhän se on ja ihan hyvä öljy vissiin onkin. Mutta tuo kuumanpään viskositeetti sais olla oikeasti tuon 50 jo mekaanisten äänien vuoks jos ei muuta
biggrin.gif
Mulla sattuu olemaan noita Belrayn litkuja, joten niitä koneeseen....SD näyttää hörppäävän vähän ölppää kyllä. Paluu tulevaisuuteen kun eka iso mopo FZR 1000 exup söi litran tonnille
tounge.gif
Yhden lyhyen öljynvaihtovälin ajelin Dukella Motorexin 15w-50 mineraalilla. Öljyn ominaisuudet alkoivat loppumaan jo parin tonnin jälkeen. Saman valmistajan 10w-50 synteettinen sen sijaan kyllä toimii loistavasti koko öljynvaihtovälin ellei kovin radalla rääkkää peliä. Ja tosiaan mitään öljyä missä kuumapään visko on alle 50 ei kannata kottaraiseen laittaa.

Back