• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
^ Minä menin viime vkonloppuna ojanpohjaa tutkimaan, kun amppari lensi silmän ja arskalasin väliin, ja oli visiiri kiinni: kimpos rintakehästä kypärän leukaosan kautta naamaan. Alottelijan moka säikähtää, mutta vahinkoja sattuu..ihan niillä suorilla teilläkin.  
nixweiss.gif
No kyllä tosta varmaan aika moni kokenutkin säikähtää vaikka ei ehkä myöntäisikään
smile_org.gif
Etenkin jos on herkkä ja erityisen allerginen pistolle. Hyvä jos ei pahemmin käynyt kuitenkaan.
Ei kannata soimata itseään ainakaan liikaa.

kukahan naisimmeinen ajeli eilen iltasella ehkä n. 19 maissa koivukylästä tikkurilan suuntaan punaisella erkillä. Org-tarra takavaloon liimattu.  ajelin perässäsi taksilla.
En tosiaan ollut minä, mutta mielikuva oli messevä: "Hei kuski, seuraa tota nahkapukua!"

Olitko se puolestaan sinä tänään Orimattilasta VT4 kohti johtavalla soratiellä? Voisit hankkia kilven siihen soralinkoosi. Tai oikeastaan, kun taidat mitastasi päätellen olla enintään 12-kesäinen niin voihan se olla etteivät konttorilla suostu asioimaan kanssasi. Kuitenkin voisit opetella ajamaan edes jotakuinkin oikealla kaistalla ennen kuin lähdet liikenteeseen. Nykymeiningillä kun ei tiedä kummalta puolelta pitäisi ohittaa, vai riittääkö pelkkä parin kilometrin odotus niin että poistut pöpelikön puolelle ihan itse.
Jep. Se on minun syksyn lempiharrastus jahdata naismotoristeja taksilla. Pysyy papparaisen mieli virkeänä
biggrin.gif

juu noita ampiaisia on tullut aina välillä. Mulla on jostain syystä kypärän leuka osassa se suoja mikä suojaa kylmältä ilmalta ja eipä pääse ampiaiset samalla kypärän sisään.
Kesällä ajoin YHDEN päivän takki auki, kun oli kuuma. Niin 5 minuutissa pisti ampiainen mahaan. Joten eiku takki kiinni ja taas mentiin...

Keltainen naku SV Ylivieskassa. Jo useamman kerran kattonu, että on erittäin nätti peli.
Tänään lähtö liikennevaloista ja etunen pyrki hieman nousemaan..
062802moto_prv.gif

Olitko sinä?

kukahan naisimmeinen ajeli eilen iltasella ehkä n. 19 maissa koivukylästä tikkurilan suuntaan punaisella erkillä. Org-tarra takavaloon liimattu.  ajelin perässäsi taksilla.
En tosiaan ollut minä, mutta mielikuva oli messevä: "Hei kuski, seuraa tota nahkapukua!"

Olitko se puolestaan sinä tänään Orimattilasta VT4 kohti johtavalla soratiellä? Voisit hankkia kilven siihen soralinkoosi. Tai oikeastaan, kun taidat mitastasi päätellen olla enintään 12-kesäinen niin voihan se olla etteivät konttorilla suostu asioimaan kanssasi. Kuitenkin voisit opetella ajamaan edes jotakuinkin oikealla kaistalla ennen kuin lähdet liikenteeseen. Nykymeiningillä kun ei tiedä kummalta puolelta pitäisi ohittaa, vai riittääkö pelkkä parin kilometrin odotus niin että poistut pöpelikön puolelle ihan itse.
Jep. Se on minun syksyn lempiharrastus jahdata naismotoristeja taksilla. Pysyy papparaisen mieli virkeänä  
biggrin.gif
Eikös syksy ole justiisa lintu bongareitten lempi aikaa kevättä odotellessaan
tounge.gif

^ Minä menin viime vkonloppuna ojanpohjaa tutkimaan, kun amppari lensi silmän ja arskalasin väliin, ja oli visiiri kiinni: kimpos rintakehästä kypärän leukaosan kautta naamaan. Alottelijan moka säikähtää, mutta vahinkoja sattuu..ihan niillä suorilla teilläkin.  
nixweiss.gif
No kyllä tosta varmaan aika moni kokenutkin säikähtää vaikka ei ehkä myöntäisikään
smile_org.gif
Etenkin jos on herkkä ja erityisen allerginen pistolle. Hyvä jos ei pahemmin käynyt kuitenkaan.
Ei kannata soimata itseään ainakaan liikaa.
no sehän tässä on, kun ei oo koskaan vielä pistäny, niin ei tietoa oonko allerginen..perheestä allergiaa kuitenkin löytyy.. Ja silmä on aika arka paikka, jos siinä pörrää örkki jolla tietää olevan pikki persauksissaan kiinni..
biggrin.gif

Mutta selvittiin vääntyneellä jarrupolkimella ja kolhiintuneella itsetunnolla..ja suunnattomalla elämän rajallisuuden tajuamisella.
sad_orig.gif

Minulla kesälomareissulta kotiutuessa vanhalla Turuntiellä lensi joku pimppari hieman auki olleesta ajotakin aukosta sisään, sieltä kypärähupun alle ja pisti kaulaan. Eka ajatus oli että tupakantumppi heitettiin edelläajavasta autosta.

Läppäsin jotenkin vaistomaisesti kaulaa kädellä, sitten vauhti pois ja tien reunaan. Suht hallitusti vielä. Siinä vaiheessa kun kypärän remmejä aloin aukomaan, poltti jo niin s-tanasti. Hupun kun repäisin pois päästä, sieltä jotain lensi pois.

Suvussa on amppariallergiaa ja minullakin ilmeisesti lievästi, sillä saan esim itikanpistoista aivan järjettömän kokoisia paukamia kanssaihmisiin verrattuna. Siinä sitten polttelin parit röökit ja tutkailin turpoavaa kaulaa, odottelin kännykässä 112 valmiina alkaako henkeä ahdistaa.

No ei onneksi, polte hellitti ja puolen tunnin päästä matka jatkui. Viikon verran oli patti kaulassa ja hellänä pidempäänkin.

Mikäs sekalainen noin kymmenen pyörän lauma ajeli tänään karhulassa? Oli ainakin pari rockettia, hajabusa, RF suitsa ja oranssikeltainen varadero ym ym..  
033102beer_1_prv.gif

Saatoin kattoa väärin mutta oliko gikkseri ärrä sini valkonen tänään about tuossa klo 17 kehä III idän suuntaan juttelemassa poliisien kanssa? Kivat rysät oli kolmosella.

Eilen kuuden maissa illalla joku poimi pyörästään tippunutta pakoputkea (?) tien sivusta hieman Pirkkalan ABC:ltä Tampereen suuntaan. Oli kuitenkin pyörä parkissa jonkun matkan päässä, ettei tainnut mitään kuitenkaan sattua?

Semmosta seittemääkymppiä lasketellut skootterijanipetteri Teiskontiellä kahden aikoihin, olit sen näköinen että sait paskahalvauksen kun huomasit mut viereisellä kaistalla, silmät pyöri päässä kuin kedelmäpelissä
biggrin.gif
Mahdoitko pelästyä mun valkoista kypärää ja mustaa ajoasua
cool.gif

Ettei vaan olis ollu foorumin nick: tr3, lauantai aamusella, hämeenlinnanmotarilla, siinä asiallisessa sumussa, jonkun kuorkin perässä, painelemassa hämeenlinnan suuntaan?

Mun mielestä oli samannäköistä pyörä/kuski yhdistelmää, kuin mitä on täällä avatar - kuvassa näkynyt.

Noh. Vähän ennen kymmentä kumminkin, aamupäivällä ja itse matelin ohi punamustalla rykkösellä, iso rinkka selässä..

Ettei vaan olis ollu foorumin nick: tr3, lauantai aamusella, hämeenlinnanmotarilla, siinä asiallisessa sumussa, jonkun kuorkin perässä, painelemassa hämeenlinnan suuntaan?

Mun mielestä oli samannäköistä pyörä/kuski yhdistelmää, kuin mitä on täällä avatar - kuvassa näkynyt.
Busa vai B-king? tr:llä on nykyään valkonen bussi...

Kyllä se pääväriltään valkoinen B-king oli, mielestäni, joten saatto sitten olla hänen vanha pyöränsä, tai sitten ei kumpaakaan?

Sumu meinaan oli aika lähellä mallia hernerokka, joten aika nopeaan tuli vain mulkkastua, kun siitä ohi livuin.

Sinäkö rullasit tänään Porkkalan- ja Hirsalantietä tummanpunaisella kyykyllä (Rykkönen ehkäpä)? Tulin molemmilla teillä vastaan valkoisella KTM SMC:llä. Sinä olit menolenkillä, minä paluulenkillä
062802moto_prv.gif

Kukas tuli eilen vastaa Porkkalantiellä kuuden seiskan väliin nokka kohti Porkkalaa jollain enskalla ilman valoja...Itte mustalla kikserillä porhalsin nokka kohti Kirkkonummea ja perhana että säikäytti mutkassa että peurako se siinä nököttää, eipä onneksi ollut oli vaan kyseinen valoton päristin...

Kyllä se pääväriltään valkoinen B-king oli, mielestäni, joten saatto sitten olla hänen vanha pyöränsä, tai sitten ei kumpaakaan?

Sumu meinaan oli aika lähellä mallia hernerokka, joten aika nopeaan tuli vain mulkkastua, kun siitä ohi livuin.
Se olin minä, matkalla myllykukkoon, ja kyllä, Tr3 design siinä alla kurnutti.

PK-KKP ajojen startille matkalla. Oli sen verta holotna aamu ja kisko kosteutta käpälään että kekkasin lämmitellä siinä rekan imussa hetkisen  
tounge.gif

Katselin iteki että joku muukin saapumassa startille mutta täyskokonen rinkka kattoon asti pakattuna ei sitten viitannutkaan enää PK-ajeluun
biggrin.gif

olitko se sinä tänään tuossa 9 maissa illalla turun ns. ykköstietä matkalla turkuun päin, allasi oli jokin isompi matkapyörä merkkiä en nähnyt mutta vedin kotilolla ohi ja saat kyllä minun kunnioitukseni kun tähän aikaan ajelet moottoritietä tähän aikaan vuodesta
thumbs-up.gif

Back